سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سيروس تسليمي:

"اخراجي ها "و "جدايي نادر از سيمين" به اكران نوروزي اهميت ويژه اي بخشيدند

موفقيت در فروش "اخراجي ها"و "جدايي نادر از سيمين" دليلي براي ترغيب شدن فيلمسازان جهت اكران فيلم هايشان در ايام نوروز است.

سيروس تسليمي،تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران گفت:در سالهاي اخير كارگردانان سينما تمايل پيدا كرده اند تا فيلم هايشان در ايام نوروز اكران شود كه اين قضيه بعد از اكران "اخراجي ها" در سينما بوجود آمد.

وي ادامه داد:در سالهاي گذشته اكران نوروز،اتفاق خوبي نبود و گاهي فيلم ها با شكست فروش روبرو مي شدند،زيرا تلويزيون با داشتن سريال هاي كمدي،‌طنز و متنوعي كه براي ايام نوروز در نظر مي گرفت؛مخاطبان بسياري را جذب كرده بود كه در نهايت فيلم هاي اكران شده در ايام نوروز با شكست روبرو مي شدند.

تهيه كننده فيلم سينمايي "پرنده كوچك خوشبختي" و "ميكس" به استقبال مردم از فيلم سينمايي "جدايي نادر از سيمين" در سال گذشته اشاره كرد و افزود:استقبال چشمگير مخاطبان از اين فيلم نيز عاملي بر استقبال آنها از فيلم هاي نوروزي شد؛گرچه بهتر اين است كه در اين ايام كه زمان شادكامي و فراغت مردم است؛فيلم كمدي و طنز براي آنها نمايش داده شود تا يك فيلم درام؛اما بايد به سليقه متفاوت اقشار مختلف جامعه نيز توجه كرد.

تسليمي ادامه داد:فيلمي كه در ايام نوروز اكران مي شود؛‌7 هفته فرصت اكران دارد و با توجه به تعطيلات عيد اگر اين پارامترها را در كنار هم قرار دهيم درمي يابيم اكران ويژه نوروز براي مخاطبان جذاب مي شود./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.