سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

107 فقره سرقت، در یک ماه کشف شد

با تلاش پلیس شهرستان پاکدشت در بهمن ماه امسال 107 فقره سرقت کشف و 68 سارق دستگیر شدند.

سرهنگ نیک جو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرحهای مختلف در زمینه ارتقا امنیت اجتماعی و امنیت عمومی و برخورد با مزاحمان و مجرمان از سوی ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت به اجرا درآمد.در اجرای این طرح ها که به مدت یک ماه به طول انجامید ماموران با به کارگیری تمام توان پلیسی خود موفق به دستگیری 98 سارق و کشف 107 فقره انواع سرقت از آنها شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت شرق استان تهران افزود: این جرایم شامل کیف قاپی، زورگیری، سرقت داخل خودرو، سرقت منزل، جیب بری، سرقت از مغازه و... بوده است.
همچنین در این طرح ها سه تن از ارازل و اوباش نیز دستگیر شدند.
افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.
*سارق مسافر کش نما با شکایت مالباخته دستگیر شد
با شکایت زنی به ماموران انتظامی شهرستان نظر آباد استان البرز مبنی بر اینکه وی و دو فرزندش جهت رفتن به منزل اقدام خود در تنکمان سوار بر یک دستگاه خودرو پیکان شده ولی راننده در طول مسیر با دور شدن از محدوده مسکونی و رفتنش به جاده های فرعی با توسل به زور و تهدید گوشی تلفن همراه و مقداری طلا وی را به سرقت برده و متواری شده است.
با چهره نگاری از متهم و تحقیقات گسترده سرانجام با مراجعه به بانک اطلاعات مجرمان وی را شناسایی و نامبرده را در منزلش دستگیر کردند این متهم در بازجویی ها به چندین فقره سرقت مشابه و زورگیری از زن جوان اعتراف و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.