سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت محوری را در سیستم آموزشی کشور اجرا می کنیم

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: هدف ما از توسعه و پیگیری های نظام آموزشی کشور اجرای سیستم عدالت محوری است.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ حسین نادری منش، معاوت آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت علوم تشکیل شد طی سخنرانی گفت: مهمترین وظیفه ما اجرایی کردن برنامه پنجم است، چنانچه البته در سال 89 تجربه بیشتری نسبت به سال های قبل به دست آوردیم و وزارت علوم به صورت عام به تغییر و اصلاح پرداخته است.

نادری منش افزود: اگر وزارت علوم خوب عمل کند و خوب حمایت شود بخش عمده ای از برنامه پنجم انجام می شود، چنانچه تنها برای تحول در علوم انسانی کمیته ای متشکل از 80 نفر تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: تغییر سرفصل های دروس دانشگاهی، افزایش ظرفیت دکترا، ظرفیت جدید در کارشناسی ارشد و بحث سند آمایش با جدیت پیگیری شده و تمام دانشگاه ها مسئول هستند که فعالیت های خود را به درستی انجام دهند.

وی در ادامه به تعداد برابر متقاضیان کارشناسی ارشد با کاردانی به کارشناسی اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد متقاضیان کارشناسی ارشد با دوره کاردانی به كارشناسی کاملاً برابری می کند البته در مقطع نیمه متمرکز دکترا در سال قبل 133 نفر و امسال 173 نفر متقاضی وجود داشته بنابراین با توجه به این رشته آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی در کشور سعی بر این است که هر چه بیشتر عدالت محوری را اجرا کنیم./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.