سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توهين عضو حزب منحله مشاركت به مهدويت و انتظار

پنجم اسفندماه سالجاري، ميزگردي در شبكه رسا برگزار شد كه چند تن از عناصر ضد انقلاب با حضور در اين ميزگرد، ديدگاه هاي خود را درباره ادامه آنچه جنبش اعتراضي در ايران مي خوانده اند، ارائه كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وطن امروز در مطلبي تحت عنوان"توهين مزروعي به مهدويت" نوشت: رجبعلي مزروعي عضو حزب ممنحل شده مشاركت، پورنقوي عضو گروهك تروريستي فدائيان خلق و فرزين از عناصر ضدانقلاب خارج كشور در اين ميزگرد حضور داشتند.
 

مزروعي در بخشي از اظهاراتش در اين ميزگرد، گفت: جنبش سبز در اعتراض به انتخابات شكل گرفت و شعارش "راي من كجاست؟" بود كه اين تا روز 29 خرداد بود، ولي بعد از 29 خرداد يك جنبش اجتماعي خيلي متكثر از مطالبات جديد است و ديگر برنگشته كه بگويد راي من كو؟ مزروعي با اين اظهارات بر اين ادعا كه سران آشوب نتيجه انتخابات را به بهانه اي براي تغيير نظام تبديل كرده بودند، صحه مي گذارد.
 

وي در ادامه با توهين به ملت ايران، گفت: مردم ايران آدمهاي يك رويي نيستند، آدم چند رويي هستند. من چون يك دفعه در انتخابات اصفهان رفتم اين را با تمام گوشت و پوست خود حس كردم.
 

مزروعي در پاسخ به اين سوال كه چرا اعضاي راه سبز اميد را معرفي نمي كنيد؟ آيا فكر نمي كنيد زماني كه سايت هاي داخلي اعضاي راه سبز اميد را معرفي مي كنند ولي شما نسبت به معرفي اعضا بي تفاوت هستيد، سلب اعتماد از مخاطب مي شود؟ گفت: اگر آقاي امير ارجمند يك روزي آمدند اينجا اين سوال را مي توانيد از ايشان بپرسيد و اميدوارم كه وي جواب بدهد.
 

اين عضو حزب منحله مشاركت در بخش ديگري از اين ميزگرد، با بيان اينكه معتقدم در حكومت اسلامي بايد آزادي حجاب به رسميت شناخته شود، گفت: نهاد دين بايد از نهاد دولت مستقل باشد، ما به اين اعتقاد داريم و راه نجات كشور همين است.
 

اين عضو شوراي هماهنگي راه سبز اميد، در پايان اين ميزگرد، ضمن توهين به مقوله انتظار و مهدويت، گفت: واقعيتش اين است كه جامعه ما با اين دنياي مدرن و ارتباطات و سواد در آن به دنبال امام زمان است و عجيب است كه مريد هم پيدا مي كند. متاسفانه در جامعه ما هرچه اقشار فرودست تر مي شند، المان هاي مذهبي در آنها غني تر براي عمل مي شود.

/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.