سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان كلان شهرها هنوز به درك كاملي از مفهوم مقاومت اسلامي نرسيده اند

هنرمندان تجسمي ساكن كلان شهرهاي كشورمان نسبت به شهرهاي جنگ زده فاصله بيشتري از مفاهيم و پيام هاي هشت سال دفاع مقدس و مقاومت داشته و بايد بهاي بيشتري به كار مطالعاتي و پژوهشي در اين زمينه بدهند.

محمدرضا احمديان فر هنرمند هنرهاي مفهومي در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: متوليان فرهنگي كشور عليرغم گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس و در اختيار داشتن زمان و ظرفيت كافي در شناساندن مفهوم متعالي مقاومت و ارزش هاي اسلامي به عموم مردم كوتاهي كرده اند.
برگزيده پاياني بخش هنرهاي مفهومي دومين جشنواره هنر مقاومت اظهار كرد: آثار بخش مفهومي اين جشنواره عليرغم زمان بندي نامناسب برگزاري نمايشگاه، از كيفيت بالايي برخوردار بوده و هنرمندان اين بخش با توجه به چتر حمايتي و امكانات مناسبي كه از طرف برگزاركنندگان جشنواره در اختيارشان گذاشته شد توانستند خروجي و اجراي رضايت بخشي از ايده هايشان ارائه دهند.
احمديان فر ادامه داد: رسانه ها و نشريات داخلي بايد به تبليغات، اطلاع رساني و اقدامات فرهنگي در راستاي شناساندن فرهنگ و هنر مقاومت و ارزش هاي دفاع مقدس به تمام اقشار جامعه، حساسيت و توجه بيشتري نشان داده و از اهميت آشناسازي نسل جوان با چنين مقوله هايي غفلت نورزند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: هنرمندان جوان ما با وجود آگاهي اندك از مفهوم دفاع مقاومت و شهادت موفق شدند آثار قابل توجه و تاثيرگذاري را در بخش مفهومي جشنواره جهاني مقاومت ارائه دهند و تلاش ايشان و دست اندركاران برگزاري اين جشنواره جاي تحسين و قدرداني دارد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.