سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام جهاني شيرجه و انتخابي المپيک – لندن

ولي پور بيستم شد

مجتبي ولي پور شيرجه روي کشورمان با کسب امتياز 338 امتياز و قرار گرفتن در رده بيستم از صعود به المپيک لندن بازماند .

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

، در آخرين روز مسابقات جام جهاني شيرجه و انتخابي المپيک که در شهر لندن برگزار شد ، عصر امروز يکشنبه مجتبي ولي پور در ماده تخته فنر 3 متر با حريفاني از 33 کشور جهان به رقابت پرداخت که در پايان با کسب 338 امتياز در مکان بيستم قرار گرفت و از صعود به المپيک لندن بازماند.

ولي پور در حالي در بين بيست شيرجه روي اين ماده قرار گرفت که از دست رفتن امتياز 5/3 مهتاب وي باعث شد تا از جمع 8 شيرجه روي برتر اين ماده فاصله بگيرد و تا رده بيستم نزول کند.

در اين ماده ولي پور موفق شد بالاتر از شيرجه روهاي کشورهاي سوئد ، کلمبيا ، گرجستان ، اتريش ، کوبا ، هند ، لتوني ، سوئيس ، قزاقستان ، آذربايجان ، شيلي ، فنلاند و نروژ قرار بگيرد .

در اين ماده شيرجه روي ونزوئلا با کسب 432 امتياز در مکان نخست قرار گرفت و شيرجه روهاي يونان و ايتاليا به ترتيب با 421 و 412 امتياز دوم و سوم شدند .

مسابقات شيرجه جام جهاني و انتخابي المپيک از 27 بهمن ماه در شهر لندن آغاز شده بود و مجتبي ولي پور طي روز براي کسب سهميه المپيک با حريفاني از 42 کشور جهان رقابت کرد .

ولي پور که به همراه غلامرضا خيبري نژاد سرمربي تيم ملي شيرجه در اين مسابقات شرکت داشت بامداد سه شنبه 9 اسفند ماه به کشور بازمي گردد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.