سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مصاف تیم باریج اسانس با پیشگامان کویر یزد در هفته بیست وششم لیگ برتر والیبال

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس كاشان گفتاین تیم در مقابل تیم 'پیشگامان كویر یزدبازی سختی در پیش داردو' بایستی با تمام قدرت و توان خود به میدان برود.

حسین معدنی'،در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم پیشگامان كویر یزد برای جبران شكست دور رفت و حفظ رده پنجمی خود در جدول لیگ برتر، انگیزه بیشتری برای كسب سه امتیاز كامل این بازی نسبت به تیم باریج اسانس دارد.

 

وی افزود: بازیكنان باریج اسانس بایستی تمركز خود را در زمین حفظ كنند تا دستورات تاكتیكی محول شده به خوبی اجرا شود.

وی، با تمجید از عملكرد تیم پیشگامان كویر یزد، تاكید كرد: پیشگامان با داشتن یك سرمربی باهوش توانسته با بهره گیری از توانمندی های بازیكنان شایسته خود نتایج خیلی خوبی در لیگ امسال كسب كند.

معدنی، در مورد دیدار تیمش مقابل مناطق نفت خیز جنوب نیز گفت: باریج اسانس عملكرد ضعیفی در بازی مقابل نماینده اهواز داشت و در شرایطی برابر آن به پیروزی رسید كه مستحق باخت سه بر صفر مقابل این تیم بود.

سرمربی تیم باریج اسانس كاشان یادآور شد: در بازی مقابل پیشگامان كویر یزد روی حمایت هواداران پرشور خود حساب ویژه ای باز كرده ایم تا بتوانیم با پیروزی در این دیدار با خاطره خوبی لیگ را در حضور آنها به پایان برسانیم.

تیم والیبال باریج اسانس كاشان در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال عصر امروز در آخرین دیدار خانگی خود در این فصل میزبان تیم پیشگامان كویر یزد خواهد بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.