سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بازارچه مرزی ظرفیت گردشگرپذیری بیله‌سوار را مضاعف کرده است

معاون فرماندار بیله‌سوار گفت: وجود بازارچه مرزی و برخی زیبایی‌های تاریخی، طبیعی در شهرستان بیله‌سوار ظرفیت حضور گردشگران را در شهرستان مرزی بیله‌سوار مضاعف کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران/ علی بهشتی   در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بیله‌سوار افزود: در کنار این‌که به این شهرستان در ایام نوروز و تابستان هزاران مسافر و گردشگر ورود پیدا می‌کند، خود این شهرستان محل گذر مسافران و توریسم خارجی است.

وی گفت: همه ساله در ایام نوروز صدها گردشگر خارجی با گذر از گمرک بیله‌سوار وارد خاک کشورمان شده و علاوه بر بازدید از مناطق گردشگری استان اردبیل به دیگر مناطق نیز سفر می‌کنند.

بهشتی همچنین افزود: ضرورت دارد برای استقبال شایسته و پذیرایی درخور از آنها برخی امکانات و تسهیلات سفر فراهم شود تا این شهر که به عنوان سومین شهر گردشگری استان اردبیل مطرح است بهار سال آینده نیز میزبان هزاران مسافر و گردشگر داخلی و خارجی باشد.

معاون فرماندار بیله‌سوار در ادامه گفت: در حالی به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم که فضای پر جنب‌و‌جوشی در خریدهای شب عید در بین مردم وجود دارد و در این باب دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اسباب راحتی و آسایش مردم را بیشتر فراهم کنند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.