سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تبلیغ نامزدها، تبیین هر چه بیشتر كیفیت نقش آفرینی آنان در مجلس باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه گفت: نامزدهای انتخاباتی در ایام باقی مانده تا لحظه آغاز رای گیری ها ضمن تلاش برای حضور حداكثری مردم برای شركت در انتخابات، به تبیین چگونگی و كیفیت نقش آفرینی خود در قوه مقننه بپردازند.

حجت الاسلام 'داود ضمیر رضوانی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: كاندیداها در جهت نیل افراد به سوی حضور حداكثری و دشمن شكن در انتخابات، می توانند به تبیین طرح ها و برنامه های خود برای رفع معضلاتی همچون بیكاری، گرانی اجناس و یا چگونگی رونق فعالیت های مختلف اقتصادی، كشاورزی، صنعتی و . . . بنا به ظرفیت همان منطقه اقدام نمایند.

وی گفت: آنان می توانند در زمینه چگونگی جلوگیری از اجرای برخی قوانین و یا عدم اجرای خوب و دقیق برخی دیگر از مقررات، به ارائه استدلال پرداخته و ضمن تشریح طرح و برنامه هایشان، به ساز و كارهای لازم در جهت اجرای آن برنامه ها مبادرت نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه تصریح كرد: نماینده مجلس از قدرت و اختیارات بالایی نظیر قانونگذاری، رای به وزراء، استیضاح وزیران و نظارت بر فعالیت مجریان قانون برخوردار است، اما چگونگی استفاده از این ابزارها در جهت خدمات رسانی هر چه شایسته تر به مردم آن منطقه به صورت شفاف و روشن كه آحاد جامعه در عمل از منافع و مزایای آن برخوردار گردند، می تواند زمینه ساز استقبال هر چه بیشتر افراد از نامزدها و در نتیجه حضور پر شور در عرصه انتخابات باشد./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.