سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم فروزش:

"زمانی برای دوست داشتن" فیلم کودک نیست

"زمانی برای دوست داشتن" فیلمی برای کودک نبوده،بلکه آسیب شناسی مشکلات کودک و همچنین ایجاد تلنگری برای خانواده ها است.

ابراهیم فروزش،فیلم سینمایی "زمانی برای دوست داشتن "در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران گفت: 9 روز از اکران فیلم ما گذشته و من امروز برای اولین بار تبلیغ آن را در یکی از روزنامه ها دیدم و متاسفانه تهیه کننده و پخش کننده این فیلم هیچ گونه تلاشی برای تبلیغات این فیلم انجام نداده است و با گذشت مدتی از زمان اکران این فیلم؛هیچ گونه آگهی تصویری در خصوص فیلم تهیه نشده است.
وی ادامه داد:فیلم معجزه نمی کند،بلکه مردم باید توسط تبلیغات و آگهی با فیلم آشنا شوند تا برای تماشای آن به سینماها بروند و در حالی که "زمانی برای دوست داشتن" تا به امروز از هر گونه تبلیغاتی محروم مانده است.
فروزش در پاسخ به اینکه آیا فیلم برای مخاطب خاص اکران شده است،گفت:به اعتقاد من این فیلم مخاطب عام دارد،زیرا هم قشر کودک و نوجوان و هم بزرگسال را در بر می گیرد و گمان نمی کنم این فیلم مخصوص به قشری خاص باشد.

این کارگردان همچنین در خصوص قصه اولیه این فیلم گفت:تاجایی که امکان داشت سعی کردیم به فیلمنامه وفادار بمانیم،اما بخش هایی از فیلمنامه به دلیل مسائل و موقعیت هایی که پیش آمد،تغییر پیدا کرد و در نهایت حاصل آن فیلمی شد که امروز روی پرده سینما می بینید.
وی به آسیب شناسی کودک در جامعه اشاره کرد و ادامه داد:امروز ما شاهد آسیب پذیری قشر کودک در سطح جامعه هستیم که من با ساخت این فیلم سعی کردم تلنگری به خانواده ها بزنم./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.