سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم سعداوی:

امتحان پس داده ها جایی در فدراسیون ندارند برای اردو، چه جایی بهتر از اهواز؟!

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فدراسیون فوتبال ما نیاز به مدیری قوی و مستقل دارد که با فوتبال کشورمان آشنایی کامل داشته باشد. به نظرم جای افرادی هم چون واعظ آشتیانی در لیست کاندیداهای فدراسیون خالی است ای کاش شرایط به گونه ای فراهم می شد که افرادی هم چون وی سکان هدایت فدراسیون را به دست می گرفتند.


نعیم سعد آوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون فوتبال ما به مدیری قدرتمند و مستقل نیاز دارد که با فوتبال کشورمان آشنایی داشته باشد و به تمام زوایای آن آگاه و اشراف داشته باشد.
وی افزود: علاوه بر این آگاهی ها، ریاست فدراسیون باید توانایی های خود را در عمل نیز ثابت کند در لیست کاندیداهای ریاست فدراسیون این دوره جای افرادی هم چون واعظ آشتیانی خالی بود. ای کاش شرایط انتخابات این دوره به گونه ای می شد که افرادی هم چون واعظ می توانستند برای ریاست فدراسیون کاندید شوند و با رای بالا، سکان هدایت فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد.
وی ادامه داد: در خصوص شرایط موجود برای انتخابات ریاست فدراسیون اطلاع خاصی ندارم و نمی دانم چگونه می شود که برخی افراد با وجود کارنامه نه چندان درخشان دوباره برای ریاست کاندید می شوند و جای بسیاری از افراد با توانایی های بسیار بالاتر در این لیست خالی است .
وی تاکید کرد: به طور کلی علاقه خاصی ندارم تا در مورد کاندیداهای فدراسیون نظر خاصی دهم ولی تا به این حد مطلعم که ساختار فوتبال ما به مدیری نیاز دارد که صاحب فکر و ایده باشد و بتواند موارد و مسائل مختلف در فوتبال کشور را مدیریت کند .
وی تصریح کرد: مدیر فدراسیون علاوه بر مدیریت می بایست ارتباطات خوبی داشته باشد تا بتواند جایگاه فوتبال ما را هم در سطح آسیا و هم در سطح بین المللی ثابت کند و به درجه بالاتر برساند.
وی افزود: امیدوام در آینده شرایطی ایجاد شود که فوتبال کشورمان در مسیر صعود قرار بگرد و شاهد رشد و پیشرفت روز افزودن آن باشیم چرا که آرزوی قلبی همه ما موفقیت فوتبال کشورمان است.
*اهواز بهترین محل برای برگزاری اردوست
سعد آوی در خصوص تیم فولاد خوزستان بیان داشت: تمرینات خود را از چندین روز پیش آغاز کردیم و دوره فشرده سازی را نیز از این هفته در دستور کار قرار داده ایم.
وی افزود: اردوی ما در همسن اهواز برگزار می شود و به نظرم جایی بهتر از اهواز برای اردوهایمان یافت می شود چرا که هم امکانات رفاهی کاملی داریم و هم آب و هوا در این دوره از سال در اهواز مطلوب است.
وی ادامه داد: چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار خود قرار داده ایم که در طی همین چند روز تیم های حریف مشخص می شوند تا برای بالا بردن سطح آمادگی مان با آن ها به رقابت بپزدایم و نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنیم.
*دو بازیکن مصدوم داریم
سعدآوی در خصوص وضعیت مصدومیت در تیم فولاد خوزستان بیان داشت: دو بازیکن مصدوم داریم که آندره رینالدو و آرش افشین می باشند و بقیه بازیکنان تیم با انگیزه بسیار بالا در تمرینان حضور پیدا می کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خوش بختانه تیم فولاد خوزستان نیم فصل دوم قدرتمندی را آغاز کرد و تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا بتوانیم در دیدارهای آینده و باقی مانده تا پایان فصل جایگاه خودمان را بهبود بخشیم و شایستگی هایمان را اثبات کنیم و هم چنین دل هواداران اهوازی را شاد کنیم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.