سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم وحدت اصولگرايان مغاير با منويات رهبري است

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه رهبر فرزانه انقلاب بارها به وحدت حداكثري ميان اصولگرايان تاكيد داشته‌اند،‌تصريح كرد: تعدد ليست‌ها و قرار گرفتن اصولگرايان در ليست‌هاي مختلف‌،‌حكايت از اختلاف سليقه ميان اعضا‌ء اين طيف سياسي دارد و اين در حالي است كه رهبري بارها به وحدت و جلوگيري از تعدد ليست به ا صولگرايان هشدار داده‌اند.

آيت‌الله حسن ممدوحي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، تعدد ليست‌هاي اصولگرايي را مغاير با منويات رهبري دانست و گفت:‌ مبناي اصلي فعاليت اصولگرايان در پروسه انتخابات مجلس نهم،‌وحدت حداكثري و تبيين منويات رهبري مبني بر وحدت و دوري از تكثر‌گرايي بوده است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد:‌ ليست‌هاي متعدد اصولگرايان براي اين طيف سياسي زنگ خطر است و بايد توجه داشته باشند كه اگر در مبنا و اصول بر يك ركن توجه دارند، اختلاف سليقه معنايي ندارد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: در انتخابات، آن چيزي كه مشاركت و حضور حداكثري مردم را تضمين مي‌كند، وحدت حداكثري اصولگرايان است و اگر آنها هم بخواهند مغاير با اين مساله رفتار كنند،‌معلوم نيست در آينده چه مسايلي رقم بخورد./ج
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.