سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیر کل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح به دبیر کل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان از ابتکار وی در مدیریت و برگزاری دو اجلاس بین المللی ناشران جهان اسلام تقدیر كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در تقدیر نامه "سیدمحمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دکتر علی زارعی نجفدری آمده است:

مانایی و قوام فرهنگ جوامع انسانی به کتابت، کتاب و فرهنگ مکتوب و همچنین پویایی فرهنگ و جوامع نیز در به سامان شدن این حوزه است.

دور اندیشی، تدبیر و ابتکار عمل جنابعالی در طراحی، مدیریت و برگزاری موفق و تأثیرگذار دو اجلاس بین المللی ناشران جهان اسلام، حرکتی ارزشمند در ساماندهی و پویایی حوزه نشر جهان اسلام است که فرهنگ مکتوب مسلمانان را دوام و قوام می بخشد، به پاس این اقدام متعهدانه و ارزشمند شما، این لوح تقدیر، تقدیم حضور می گردد.

اکنون که این دو اجلاس به ثمر نشسته و اتحادیه جهانی ناشران مسلمان تشکیل شده و در مجمع عمومی به اتفاق آراء، جنابعالی به عنوان دبیر کل این اتحادیه انتخاب شدید، ضمن عرض تبریک و تهنیت، امیدوارم به فضل الهی در این حرکت متعهدانه موفق و سربلند باشید.

گفتنی است، اولین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام روزهای 30 و 31 خردادماه سال 1389 و دومین اجلاس نیز در 21 و 22 آبان‌ماه سالجاری با حضور بیش از 40 کشور مختلف جهان در تهران برگزار شد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.