سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف حمایت از صنایع داخلی؛

سامانه حمل و نقل دریایی در صنعت نفت بومی سازی می شود

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر ضرورت بومی سازی سامانه حمل و نقل دریایی صنعت نفت و حمایت همه جانبه از صنایع داخلی تاکید کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ سید پیروز موسوی در بازدید از شرکت کشتی سازی اروندان در بندر خرمشهر گفت: تامین حداکثری نیازهای شرکت پایانه های نفتی ایران از صنعتگران داخلی، در دستور کار مدیران این شرکت قرارگرفته و با جدیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: شرکت های دولتی باید از سازندگان تولیدهای داخلی که توانسته اند با به کارگیری الزام ها و استانداردهای جهانی به سطح کیفی قابل قبولی به ویژه استاداردهای مورد قبول نفت برسند، حمایت کنند.

موسوی ادامه داد: ضروری است صنایع مرتبط با ماموریت های صنعت نفت از جمله شرکت های کشتی سازی را برای رقابت با شرکت های آمریکایی و اروپایی آماده کنیم و حمایت صنعت نفت، توسعه صنعت کشتی سازی کشور را در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد:  با افزایش تنوع محصولات و شمار شرکت های کشتی سازی داخلی، نیازهای شرکت پایانه های نفتی برای تامین یدک کش ها، کشتی های مسافری و شناورهای کاتاماران و ... به طور کامل از داخل تامین شود.

موسوی یکی از نیازهای عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران را تامین شناورهای پشتیبانی از عملیات پهلوگیری و جداسازی نفتکش ها اعلام و تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی می توانند به پایداری و ارتقای زنجیره تولید نفت و گاز کشور کمک کنند./ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.