سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

جشنواره هنرهای تجسمی فجر در لرستان آغاز شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در لرستان آغاز شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛ماشااله امان الهی بهاروند در حاشیه افتتاح این جشنواره به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه 80 اثر در بخشهای عکاسی، تصویرگری، خوشنویسی، نقاشی، نگارگری ، مجسمه سازی و پوستر به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: این آثار از هنرمندان استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و فارس در بخش رقابتی و جنبی چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان یادآور شد: این جشنواره تا چهاردهم اسفند ماه در نگارخانه هژبر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد دایر است.

بهاروند با بیان اینکه چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی در دو بخش مسابقه و جنبی در حال برگزاری است، افزود: بخش مسابقه شامل پوستر، عکس، تصویر سازی و کاریکاتور هنرمندان بوده و در بخش جنبی نیز آثاری از رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، سفال و نگارگری به نمایش گذاشته شده است.

وی ایجاد بستری مناسب برای رشد، تعالی و شناخت استعدادها، بروز خلاقیت و تبادل داشته های هنری، ایجاد فضایی هنری برای ارتباط نزدیک هنرمندان جوان و اساتید، شناسایی هنرمندان فعال و توان و سطح هنری آنها، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده برای ارتقای کیفی آثار هنری و همچنین نمایش آثار هنرمندان مراکز مختلف کشور را از جمله اهداف جشنواره برشمرد./س

 


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.