سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

لازمه انتخابات پرشور رقابت سالم کاندیداهاست/ ضرورت حفظ وحدت و آرامش

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به لوازم برگزاری انتخابات پرشور، گفت: لازمه انتخابات پرشور رقابت سالم کاندیداها است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛حجت الاسلام سید احمد میرعمادیبا اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: اهمیت تربیت اسلامی بر کسی پوشیده نیست به طوریکه فلسفه مبعوث شدن پیامبران تعلیم و تربیت بوده است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت زمینه ساز سعادت انسان در دنیا و آخرت است، افزود: باید برای تعلیم و تربیت اسلامی از منابع قرآنی، سنت و سیره ائمه اطهار و پیامبر گرامی اسلام استفاده کنیم.

مسئولان امور تربیتی به دنبال روشهای تربیتی غربی نباشند

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نباید مسئولان امور تربیتی به دنبال روشهای تربیتی غربی باشند، عنوان کرد: ما در تاریخ اسلام و همچنین انقلاب اسلامی ایران الگوهای موفقی برای نسل جوان داریم.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه علما و شهدا از جمله بهترین الگوها برای نسل آینده ساز جامعه هستند، افزود: همچنین نقش پدر و مادر در تربیت اسلامی نقش مهمی است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان امور تربیتی باید حوزه تعلیم و تربیت کشورمان را آسیب شناسی کنند، یادآور شد: امروز دشمنان ما هجمه های سنگینی بر روی نسل جوان وارد می کنند و از این رو وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این دیار رسالت سنگینی است.

قطع صادرات نفت به اروپا مایه عزت و سربلندی ایران شد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به قطع صادرات نفت به شش کشور اروپایی از جمله انگلیس و فرانسه اشاره کرد و بیان داشت: این امر آثار فراوانی به دنبال داشت و مورد توجه زیادی قرار گرفت.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه این حرکت جمهوری اسلامی جلوی تبلیغات روانی اروپا علیه ایران را گرفت، ادامه داد: با قطع صادرات نفت ایران به برخی کشورهای اروپایی گوشمالی خوبی به برخی از این کشورها داده شد.

وی با بیان اینکه قطع صادرات نفت به اروپا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی شد، افزود: این کار نشان دهنده استقلال ایران اسلامی است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه کشورهای دنیا نمی توانند بدون نفت خام ایران دوام بیاورند، تصریح کرد: قطع صادرات نفت به برخی کشورهای اروپایی یک حرکت بسیار ارزشمند و حکیمانه بود.

ضرورت های انتخابات پرشور

حجت الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: با شروع تبلیغات شور انتخاباتی در استان به وجود آمده و مردم ایران اسلامی و استان لرستان آماده برگزاری یک انتخابات دشمن شکن شده اند.

وی با تاکید بر اینکه خواسته مقام معظم رهبری حضور پر شور و نشاط و حداکثری مردم در پای صندوقهای رای است، عنوان کرد: لازمه انتخابات پرشور، رقابت سالم کاندیداها، حفظ وحدت و آرامش و انتخاب کاندیدای اصلح است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از تخریب رقبای خود پرهیز کنند، افزود: کاندیداهای انتخابات مجلس نباید وابسته به کانونها و مراکز قدرت و ثروت باشند چرا که اگر این افراد به مجلس راه پیدا کنند در مسیر خدمت به مردم گام برنخواهند داشت.

ضرورت حفظ وحدت و آرامش در جامعه

حجت الاسلام میرعمادی همچنین بر ضرورت حفظ وحدت و آرامش در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: انتخابات نشان دهنده همبستگی ملت در حمایت از نظام و رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط باید وحدت و برادری خودمان را حفظ کنیم، ادامه داد: همه باید تلاش کنند که این انتخابات با عظمت و پرشور برگزار شود.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم باید برای انتخاب کاندیدای اصلح مطالعه و مشورت کنند، افزود: حضور در پای صندوقهای رای یک وظیفه ملی و شرعی است چرا که هر رایی که به صندوقها ریخته می شود تیری به چشم دشمنان نظام خواهد بود.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم به کسی رای دهند که با تمام وجود نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه را قبول داشته باشد، عنوان کرد: باید به کسی رای داد که در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با انتخاب نمایندگان اصلح یک مجلس قوی، ولایی و کارآمد تشکیل شود که سبب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زمینه ساز ایجاد فضای آرامش و وحدت در کشور باشد./س

 

 


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.