سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه توضيحات مضحك رجبعلي؛

وقتي مزروعي در آغوش امپراطوري دروغ مدعي صداقت مي شود!

رجبعلي مزروعي پس از افشاي جلسات وي و برخي ديگر از فتنه گران با گروهك تروريستي فدائيان خلق، در آغوش امپراطوري دروغ، بدون هيچ توضيح مستندي، افشاكنندگان اين خبر را به صداقت توصيه كرد!

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، رِجبعلي مزروعي پس از افشاي جلسات محرمانه اش با گروهك ضدانقلاب فدائيان خلق، به فرافكني روي آورده و لقب هميشگي خود يعني "خالي بندي و دروغ گويي" را به افشاكنندگان اين خبر مستند نسبت داد.

رِجبعلي مزروعي كه چندي است نوكري امپراطوري بزرگ دروغ يعني بي بي سي را براي خود برگزيده است، در كنار مقر ناتو در بروكسل، از "آموزه هاي ديني و اخلاقي"، "انصاف و مروت" و "حقيقت" سخن به ميان آورده است و افشاگران اين خبر در مورد اقدامات خود را به نقض اين موارد متهم كرده است!

نكته جالب تر اينكه وي در راستاي تكذيب خبر ملاقات خود با گروهك ضدانقلاب فدائيان خلق گفته است كه من هيچ جلسه مشتركي به همراه دو نفر ديگر (اميرارجمند و واحدي) با اين گروه نداشته ايم!

اين ادعاي مزروعي در حالي است كه در خبر افشاگرانه درباره ملاقات وي با گروهك ضدانقلاب فدائيان خلق، هرگز از جلسه مشترك وي به همراه 2 نفر ديگر با اين گروهك سخني گفته نشده بود بلكه درباره جلسات جداگانه اين سه نفر با اين گروهك افشاگري هايي صورت گرفته بود.

قطعا هركس حتي دستي از دور بر آتش خاكستر شده فتنه گران داشته باشد، به خوبي مي داند كه اين آقايان و خانم ها حتي به تعداد انگشتان دست هم قدرت تفاهم و اتحاد ندارند و بارها حتي درگيري هاي آنان بر روي آنتن شبكه ها ماهواره اي هويدا شده است. در اين مورد نيز همگان به خوبي مي دانند كه مزروعي و مجتبي واحدي كه اكنون با پيوستن به رضا پهلوي و سازمان جاسوسي آمريكا خود را تئوريسين سبزها ناميده، يكديگر را خائن مي دانند!

والبته قطعا مردم ما به خوبي مي دانند كه آيا فرارياني كه اكنون در آغوش سلطنت طلبان، سازمان جاسوسي آمريكا، شبكه ملكه انگليس (بي بي سي)، ام آي سيكس، صهيونيست ها و گروهك هاي تروريستي ماوا گزيده اند آيا مي توانند دم از صداقت و راستگويي بزنند يا نه ...

گفتني است رِجبعلی مزروعی در جلساتی با کادر رهبری گروهک فدائیان خلق (اکثریت) (یکی از انشعاب‌های سازمان مسلح چریک‌های فدایی و از گروهک‌های لائیک و ضددین مخالف جمهوری‌اسلامی) درباره ساختارهای حکومت خیالی آینده ایران به توافق رسید. اما خيلي زود محتواي اين جلسات افشا شد و كوس رسوايي فتنه گران بار ديگر به صدا درآمد./ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.