سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاپيتان تيم ملوان بندر انزلي:

اردو در كنار خانواده شيرين تر است

كاپيتان تيم ملوان بندر انزلي گفت: در انزلي اردو داريم و به نظرم اردو در كنار خانواده به مراتب شيرين تر است و قصد داريم تا در اين اردو ضعف هايمان را رفع كنيم و به فكر ارتقاي خود در جدول باشيم تا در پايان فصل با رتبه اي تك رقمي و مطلوب امسال را به آخر برسانيم.

بابك پورغلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اردويي خارج از شهر نداريم تمريناتمان را از روز چهارشنبه و زودتر از ساير تيم ها در انزلي آغاز كرديم، به نظرم اردو در همين انزلي و در كنار خانواده به مراتب شيرين تر است.

وي افزود: بازيكناني همچون سالارزاده، رمضاني و رجب زاده و هادي عزيزي از مصدومان تيم ما هستند و باقي بازيكنان در تمرينات تيم حضور پيدا مي كنند و همگي با هم متحد و همدل هستيم تا براي موفقيت تيم ملوان تلاش كنيم.

* براي حل مشكلات مالي قول هايي داده اند

پورغلامي در خصوص مشكلات مالي تيم ملوان بندرانزلي بيان داشت:‌ اگرچه با برخي مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كنيم ولي مسئولان براي حل اين مشكلات قول هايي داده اند كه  اميدواريم هرچه زودتر مسائل مالي حل و شرايط روحي- رواني تيم شارژ شود.

وي بيان كرد: اميد مي رود تا مسئولان به تعهدات مالي خود پايبند باشند و اين قول ها در حد سخن باقي نماند.

* نمي شود نتيجه ادامه رقابت ها را پيش بيني كرد

پورغلامي در خصوص ادامه رقابت هاي ليگ برتر بيان داشت: اميدوارم در مسابقات باقي مانده تيم ملوان بتواند همچون هفته هاي گذشته عمل كند و به كسب نتيجه بپردازد.

وي ادامه داد:‌ البته در آينده بازي هاي سختي را پيش رو داريم و پيش بيني نتايج مسابقه كاري دشوار است، ولي تمام تلاش خود را به كار مي بنديم تا بتوانيم در پايان فصل به عنوان يك تيم تك رقمي در جدول مسابقات باشيم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.