سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارگردان نمايش چترباز:

تغيير ساعت اجراي نمايش به فروش آن كمك مي كند

تغيير ساعت اجراي نمايش "چترباز" از ساعت 16 و سي دقيقه،به 17 به ميزان فروش آن و استقبال مخاطب از اثر ياري مي رساند.

مهدي صباغي،كارگردان تئاتر و اثر نمايش"چترباز" كه اجراي خود را از اول دي ماه در سالن چهارسو  آغاز كرده است به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه ساعت اجراي نمايش به دليل شروع اجراي گروه بعدي پس از ما‌،ساعت 16 و سي دقيقه آغاز مي شود كه بسيار زود است.

وي افزود:هم اكنون با مسئولان تئاتر شهر درحال مذاكره هستيم كه درصورت ممكن ساعت اجراي اين نمايش را از 16 و سي دقيقه به 17 موكول كنند.

وي درخصوص داستان اين نمايش تصريح كرد:قصه اين اثر مربوط به يك مرد چترباز است كه در يكي از سالن  هاي تئاتر شهر هويت يكي از تماشاگران نورسيده را به چالش كشيده و به تاراج مي برد.

وي با اشاره به اين كه اين نمايش محيطي است،عنوان كرد:سعي كرديم شيوه اجرايي ما نيز براساس اصول تئاتر محيطي باشد و به همين دليل بين تماشاگران و بازيگران خطي وجود ندارد.

صباغي اظهارداشت:اجراي اين اثر تا آخر دي ماه قطعي شده كه درصورت استقبال تماشاگران، 15 اجرا به آن اضافه مي شود و اين مسئله به تعداد فروش بستگي دارد.

صباغي خاطرنشان كرد:ما براي اين نمايش قرارداد نداريم و در واقع قرارداد ما براساس گيشه است،همچنين هيچ كمك هزينه اي براي كار دريافت نكرده ايم.

گفتني است؛نمايش "چترباز"‌به نويسندگي رويا افشار با بازي سام كبودوند ،عباس جمشيدي و سعيد خمان،‌هر روز ساعت 16 و سي دقيقه در سالن چهارسو تئاتر شهر به صحنه مي رود./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.