سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست گروه موسيقي رستاك:

اميدواري فعالان عرصه موسيقي در گرو توجه مسئولان است

توجه به همه گروهها و افراد فعال در عرصه موسيقي كه هميشه استانداردهاي لازم را رعايت مي‌كنند موجب اميدوار شدن فعالان اين عرصه خواهد شد.

سيامك سپهري،سرپرست گروه موسيقي رستاك در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:بايد پذيرفت كه موسيقي به عنوان يك فضاي هنري مي‌تواند محيط متفاوتي را در ارائه بسياري از مطالب ايجاد كند و از اين رو اهميت دادن به اين عنصر هنري امري ضروري به شمار مي رود.

وي اظهار داشت:در برگزاري جشنواره ها به خصوص جشنواره موسيقي فجر،اگر به جاي اينكه تنها به كميت بها داده شود به كيفيت نيز بها داده شود،شاهد اين نكته خواهيم بود كه همه افراد فعال در عرصه موسيقي مي‌توانند خود را در اين عرصه سهيم بدانند و تصور مي‌كنم اين موضوع اتفاقي بود كه در جشنواره امسال تا حدي به آن توجه شد.

سپهري با اشاره به سليقه هاي متفاوت مخاطبان موسيقي تصريح كرد:هر دسته از مخاطبان نوع خاصي از موسيقي را مي‌پسندند و همچنين نكته حائز اهميت ديگر در اين راستا،رده بندي انواع موسيقي و گروههاي موسيقي است كه ممكن است در اين دسته بندي ها نوع نگاه خاصي وجود داشته باشد.

سرپرست گروه موسيقي رستاك خاطرنشان كرد:توجه به همه گروهها و افراد فعال درعرصه موسيقي كه استانداردهاي لازم را رعايت مي‌كنند،براي اين افراد بسيار اميدواركننده خواهد بود/ه
 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.