سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه هدايتي به خشايار محسني و نقض ادعاهاي قبلي

پس از بحث‌هاي اخير رسانه‌ها، فدراسيون فوتبال و مراجع قضايي عليه خشايار محسني مالك باشگاه دي‌ استرادا اسلواكي نامه اخير هدايتي به خشايار محسني نقض صحبت‌هاي قبلي‌ هدايتي را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نامه‌اي تحت عنوان نماينده تام‌الاختيار باشگاه استيل آذين از سوي آقاي هدايتي به دست خشايار محسني رسيد كه باعث شد تمام تهمت‌ها و موارد غيرقانوني و دلالي كه از سوي هدايتي عنوان شده بود مجدداً بازگشايي و كنكاش شود.

در اين نامه هدايتي از خشايار محسني خواسته تا به عنوان نماينده تام الاختيار استيل آذين به دنبال برگرداندن 12 امتياز باشد و با توجه به صحبت هاي قبلي وي نسبت به خشايار محسني اين نامه كمي تعجب برانگيز است.

*نامه مجدد هدايتي دليل بي‌گناهي من است

خشايار محسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: براي من عجيب است من كه از سوي اين آقايان به مافيا متهم شدم، دلالي و اخاذي را به من نسبت دادند حالا چطور مرا به عنوان نماينده تام الاختيار معرفي مي‌كند و در خواست هدايتي در اينباره خود دليل و مدركي بر بي‌اساسي صحبت‌هاي گذشته آنهاست.

*تهمتي كه به من زدند برايشان گران تمام مي‌شود

وي ادامه داد: مرا به عنان مافياي فوتبال معرفي كدند كه اين مسئله برايشان بار حقوقي دارد و بايد پاسخگو باشند.
اتهام‌هايي كه به بنده زدند، درمورد مدير برنامه‌ها دلالي و غيره كه بي‌پايه و اساس بود اخيراً هم فدراسيون و هيئت رسيدگي به تخلفات راي مبني بر ممنوعيت فعاليت من به عنوان مدير برنامه صادر شده كه واقعاً جاي تعجب دارد چون من 6 سال است كه مدير برنامه نيستم و حق اين كار را ندارم چرا كه من به عنوان مالك يك باشگاه و مدير مشغول فعاليت هستم.

*هدايتي با پول نمي‌تواند هر كاري دلش مي خواهد بكند

محسني افزود: من فوتبال و قوانين فوتبال را مي‌شناسم و هدايتي فكر مي‌كند با پول مي‌تواند هر كاري انجام بدهد اين آقا با نفوذ در رسانه ها و ديگر مراكز با پول قصد دارد حرف خود را به كرسي بنشاند.
خوشبختانه رسانه‌ها بيدار هستند و با اطلاعات خوب مي‌توانند دست وي را بخوانند.

*عليپور آدم خوبي است

وي در مورد عليپور دبير هيئت رسيدگي به تخلفات گفت: وي فردي محترم و آدم خوبي است اما در مورد حكم صادره به اعتقاد من مرا از فعاليتي كه نداشتم منع كردند و اتفاق خاصي نيافتاده.

*من مدير برنامه يونگ نبودم كه جواب پس بدهم

محسني ادامه داد: من در مورد ادعاهاي قبلي هدايتي هم گفتم من نه مديربرنامه‌هاي بونگ بودم نه در جريان عقد قرار دادشان . درمورد نامه هم كه جعلي بوده يا نبوده ارتباطي به بنده ندارد چرا كه يونگ مدير برنامه داشته و من در جريان كارهاي وي نبودم.

*بهشاد به دنبال گرين كارت بود

محسني در مورد ادعاهاي بهشاد ياورزاده گفت:‌ بهشاد ياورزاده از تيم من به پيكان ترانسفر شد و از اين مسئله ناراحت است كه چرا باشگاه ما درصدي از قرار داد وي را برداشته است و بهشاد به دنبال گرين كارت بود نه فوتبال.

وي خاطرنشان كرد:‌ من از سال1997 فعاليتم را در آدميرا واكر اتريش آغاز كردم و مدير فني تيم آن زمان حشمت مهاجراني بود و دو بازيكن ايراني به نام‌هاي خداداد عزيزي و مهدي پاشا زاده در اين تيم حضور داشتند و يك بازيكن به نام جواد رزاقي كه خيلي مطرح نبود در تيم من حضور داشت پس از يك سال و نيم باشگاه وي استرداد در اسلواكي را خريدم و از آن زماني به عنوان مدير فعاليت مي‌كنم و متاسفانه به جاي اينكه از روابط و اطلاعات من در فوتبال بين‌المللي استفاده شود بيشتر قصد تخريب مرا دارند و من طبق قوانين فيفابه دليل اينكه مدير يك باشگاه هستم از فعاليت به عنوان مدير برنامه محروم هستم./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.