سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگراه هي تهران سرسبز مي شوند

رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 گفت: عملیات اجرایی توسعه فضای سبز بزرگراه شهید زین الدین که چند ماه گذشته در بخش هایی از این بزرگراه آغاز شده بود،‌امروز به اتمام رسید.

علی برخورداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در رفیوژ کند گذر جنوبی بزرگراه شهید زین الدین حد فاصل فلکه چهارم تهرانپارس (بوستان پلیس) ت ابتدای پل قنات کوثر که عرصه ای به وسعت حدود 2 هزار متر مربع می باشد، سیستم آب رسانی به طول 450 متر اجرا شده است.
رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: در این رفیوژ توسعه فضای سبز شامل کاشت درخت و درخچه و گل و کاری می باشد و در حدود 35 درصد ان به چمن کاری اختصاص یافته است.
رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 تصریح کرد: واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه 4 به منظور روشنایی بوستان خیابان شهید والائیان جنوبی حد فاصل اول تا سوم شرقی اقدام به نصب 10 پایه چراغ سولار کرد.
ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4، بازگشایی و رفع موانع فیزیکی از پیاده راه ها و سطح سواره رو ها را یکی از مهمترین موضوعات مهم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و به منظور سهولت تردد شهروندان در پیاده روها، با هر گونه سد معبر صنفی، دست فروش و بساط گستر و وانتی و چرخی ثابت و سیار با جدیت برخورد خواهد شد.
حسینی تاکید کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون 1256 مورد سد معبر از سطح معابر جمع اوری شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی از شهروندان منطقه 4 خواست چنانچه دارای خودروهای بلا استفاده هستند نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام کنند در غیر این صورت اقدامات لازم جهت انتقال این خودروها به پارکینگ صورت خواهد گرفت./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.