سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبان نخستین جشنواره مد ولباس فجر مشخص شد

با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره مد ولباس فجر؛ مرکز آفرینش های هنری (سالن حجاب) به عنوان محل برگزاری این جشنواره معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مد ولباس فجر؛«کیوان سهرابی» دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد ولباس فجر عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره مد ولباس فجر مرکز آفرینش های هنری وزارت فرهنگ و اسلامی (سالن حجاب) میزبان نخستین جشنواره مد ولباس فجر شد.

وی ادامه داد: جشنواره مد ولباس فجر سعی دارد با به وجود آوردن فضایی برای تعامل طراحان و تولیدکنندگان به تخصصی شدن این حوزه کمک کند و با تولید انبوه مدل ها، قیمت لباس های تولید شده را کاهش دهد.

سهرابی افزود: با توجه به هنرمندان با استعداد و توانمند هنر طراحی لباس در کشور، آنها می توانند با حضور در جشنواره همپای سایر کشورهای مطرح در این حوزه گام بردارند و در سال های آتی نیز با تولید لباس های مناسب زمینه را برای صادرات لباس های ایرانی به سایر کشورهای مسلمان فراهم کنند.

دبیر اجرایی جشنواره مد ولباس فجر تصریح کرد: طراحان جشنواره مد ولباس فجر در سه بخش چادر، مقنعه ، مانتو و در بخش مقالات نیز آثار خود را به دبیر خانه ارسال کردند و با توجه به حضور پر رنگ طراحان در این جشنواره تاکنون بیش از دو هزار اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره مد ولباس با تکیه بر ایجاد مدل های اسلامی – ایرانی، در سال آینده اضافه کردن بخش پوشاک آقایان و کودکان به این جشنواره و هم چنین تأسیس خانه طراحان را در دستور کار دارد.

گفتنی است، جشنواره مد ولباس فجر 11 تا 18 اسفند ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش های هنری برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.