سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهقانی:

تصمیمی نمی گیریم که باعث تضعیف کاتا شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: پس از انجام کارهای کارشناسی تصمیماتی را در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ 91 خواهیم گرفت، بطور حتم تصمیمی نمی گیریم که باعث تضعیف کاتا شود.

حسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از مسابقات انتخابی تیم های ملی جلساتی با حضور مربیان و کارشناسان بویژه افرادی که در لیگ حضور داشتند برگزار می شود تا به راهکارهایی در جهت رشد کاتا و کومیته برسیم .

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در مورد تفکیک امتیازات کاتا و کومیته گفت: مربیان نگرانی هایی در مورد این قضیه دارند ولی به ایشان اطمینان می دهم قطعاً خروجی جلسات کارشناسی ما باعث رشد کاتا خواهد شد و ما روشی را پیش خواهیم گرفت که وضعیت کاتا از شرایط فعلی آن بهتر شود .

دهقانی درمورد نحوه میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی گفت: هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی بهترینها را در اختیار ما قرار داد و یکی از بهترین مسابقات تاریخ کاراته ایران را برگزار کردند .

وی افزود: نقدی در هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی، کمال همکاری با ما را در امر برگزاری مسابقات داشتند و وضعیت سالن و حراست و خوابگاه را به بهترین شکل سازماندهی کردند و از نزدیک در جریان کلیه امور بودند .

دهقانی افزود: در جریان برگزاری مسابقات بانوان نیز اکثر مربیان از نحوه میزبانی استان آذربایجان شرقی کمال رضایت را داشتند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.