سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احضار قلعه نويي به كميته انضباطي

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي هاي خود را در مورد تيم هاي مختلف صادر کرد.

به گزارش سرويس ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نويي،‌ سرمربي تيم تراکتور تبريز به دليل شکايت گروهي از خبرنگاران در تاريخ 27 آذر سال جاري به کميته انضباطي احضار شد. وي بايد روز شنبه ششم اسفند در کميته انضباطي حضور داشته باشد.

*جريمه نقدي براي بازيکنان و احضار مديرعامل تراکتورسازي تبريز

ديدار 2 تيم تراکتورسازي تبريز و استقلال تهران از هفته بيست و سوم در حالي برگزار شد که از سوي کريم بوستاني، مربي دروازبان هاي تيم تراکتور به همراه امير حسين صادقي مرتکب تخلفاتي شدند. بر همين اساس هر يک از افراد فوق به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و شرکت در مسابقات محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

همچنين به دليل تخلف احسان حاج صفي، اين بازيکن به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل تخلف تماشاگران تيم تراکتورسازي تبريز، جعفري مديرعامل اين باشگاه بايد روز دوشنبه هشتم اسفند در کميته انضباطي حضور يابد.

*جريمه و محروميت براي مربي شهرداري تبريز

ديدار دو تيم شهرداري تبريز و راه آهن شهر ري در حالي برگزار شد که از سوي اسماعيل اردلان-مربي تيم شهرداري تبريز تخلفاتي صورت گرفت که در نهايت منجر به اخراج وي از محوطه فني شد. بر همين اساس وي به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه محروم و به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

*جريمه نقدي براي پيروزي تهران

ديدار دو تيم پيروزي تهران و فجر شهيد سپاسي در حالي برگزار شد که تيم پيروزي با 7 دقيقه تاخير وارد زمين شد.بر همين اساس اين باشگاه به پرداخت21 ميليون ريال جريمه نقدي و به دليل تخلف تماشاگرانش به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

*جريمه 10 ميليوني براي استقلال تهران

ديدار 2 تيم سايپا البرز و استقلال تهران از سري رقابتهاي هفته 25 در تهران برگزار شد که تماشاگران تيم استقلال مرتکب تخلفاتي شدند.بر همين اساس باشگاه استقلال به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد./مح



 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.