سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير راه و شهرسازي خبر داد:

بيش از 11 هزار راهدار براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي

سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور با افزايش 11 هزار و 500 راهدار و هماهنگي دستگاه هاي ذيربط آماده ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزي است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، شهريار افندي زاده معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري حمل و نقل جاده اي در نشست ستاد تسهيلات سفر گفت: در سال گذشته سازمان راهداري 51 ميليون و 640 مسافر را از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جابجا كرده است كه نشان از فرهنگ مردم براي استفاده از خدمات عمومي را نشان مي دهد.
وي تصريح كرد: در نوروز سال گذشته سازمان راهداري 42ميليون و 200 هزار مسافر از حمل و نقل عمومي، 1 ميليون و 970 هزار از طريق ريلي، 1 ميليون و 200 هزار هوايي، 5 ميليون و 27 هزار از طريق سيستم دريايي جابجا كرده است و اميدواريم كه بنا به استقبال مسافران از اين ناوگان امسال با رشد خوبي مواجه شويم.
افندي زاده با بيان اينكه امسال با 5 تا 10 درصد رشد مسافر از حمل و نقل عمومي را پيش بيني مي كنيم گفت:‌ در سال جاري پيش فروش بليط اينترنتي اتوبوسي را در 25 بهمن و بليط قطار از اول اسفند و سيستم هوايي را از 2 و 3 ماه پيش شروع كرده است.
وي نيز با تاكيد بر اينكه 7 هزار و 200 اكيپ تعميراتي و 625 باب راهدارخانه جهت اسكان احتمالي مسافران اضافه شده است گفت: در مجموع 11 هزار و 500 راهدار با كمك دستگاه ها و ارگان هاي ذيربط آماده ارائه خدمات براي مسافران نوروزي هستند.
افندي زاده خاطرنشان كرد:‌ با توجه به حجم زياد مسافران در ايام سفر ما ستادهايي را در كليه محورهاي حمل و نقلي و نظارتي تشكيل داديم تا مردم بتوانند در صورت بروز مشكل از آنها كمك بگيرند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.