سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تمدید مهلت مسابقه در مسیر سعادت تا 25 فروردین ماه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس گفت : مسابقه مفاهیم قرآن کریم با عنوان در مسیر سعادت تا 25 فروردین ماه سال نودو یک تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد مشهد مقدس ،محمد کاظم دبیری اظهار داشت : با توجه به استقبال مردم این دوره از مسابقه از اسفندماه به فروردین ماه انتقال یافت به طوری که 20 فروردین نتایج مسابقه و 26 فروردین ماه اختتامیه مسابقه خواهد بود.

وی افرود : مسابقه کتابخوانی در مسیر سعادت با موضوع مفاهیم قرآن کریم در سه محور حقوق والدین ،اسراف ،امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج و گسترش پام آسمانی کلام وحی در مشهد برگزار می شود.

دبیری گفت : از ابتدای طرح تاکنون بالغ بر سه هزار جلد از کتاب مورد نظر به چاپ رسیده است که با توجه به تقاضا مخاطبان چاپ مجدد آن به 7000 نسخه دیگر خواهد رسید.

وی ادامه داد : این طرح با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر مشهد برگزار می شود به طوری که بخشداری های مرکزی ،احمد آباد، رضویه و کانون شهدای مسجد جامع حسن آباد ،کانون شهید علیزاده (روستای زرکش) مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد و موسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وادی وحی کتاب و پاسخنامه های این دوره از مسابقه را دریافت و در بین مخاطبان توزیع کرده اند.

وی با بيان اينكه این دوره از مسابقه مفاهيم قرآن كريم در نيمه دوم بهمن ماه آغاز به کارکرده است گفت : رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن کریم در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه تاکنون 2000 نفر در این مسابقه شركت كرده اند ادامه داد : شركت‌كنندگانی كه نمره 90 به بالا را كسب كرده باشند به مرحله انتخاب افراد برتر خواهند رسید.

وی در خصوص جوایز این دوره از مسابقه گفت : به نفرات برتر اول تا سوم سفر به عتبات عالیات و 40 نفر دیگر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس ادامه داد: علاقمندان می توانند برای دریافت نتایج مسابقه به پایگاه اینترنتی www.ershadm.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره ازمسابقه با همکاری موسسه قرآن و عترت شمیم وادی وحی برگزار می گردد گفت : معاونت فرهنگی شهرداری مشهد ،بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ،دفتر توسعه و ترویج فعالیت های خراسان رضوی و نهاد خصوصی به نام فروشگاه الغدیر در این مسابقه مارا یاری می رسانند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.