سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درد و دل هاي بازيگر پيشكسوت تلوزيون؛

محتاج ماندن بهتر از تحقير شدن است

بعضي از تهيه كنندگان به دنبال تحقير كردن پيشكسوتان بوده كه با ادامه اين روند محتاج ماندن را به فعاليت در عرصه بازيگري ترجيح مي‌دهم.

ملكه رنجبر بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلوزيون با اشاره به حضور كمرنگ خود در بازيگري در گفتگو به خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران گفت: از 8 سالگي روي صحنه تئاتر رفتم و اكنون با بيش از 60 سال فعاليت در عرصه بازيگري خسته از بدقولي هاي تهيه كنندگان و ندادن دستمزدم هستم.

وي افزود: اخيراً چندين كار را رد كردم و با ادامه اين روند اگر محتاج هم بمام سراغ بازيگري نمي‌روم.

رنجبر با اشاره به برخورد نامناسب نسل جوان با پيشكسوتان تصريح كرد: نسل جوان سينما با گرفتن رقم هاي ميليوني هنر بازيگري را تبديل به خريد و فروش كالا كرده اند.

بازيگر سريال "زير آسمان شهر" تصريح كرد: امروزه بسياري از افراد نابازيگر با دادن پول هاي گزاف خود را به اين حرفه تحميل كرده اند و كساني مثل من با اين سابقه هنري بايد خانه نشين شوند.

رنجبر اظهار داشت: متاسفم كه براي حضور در اثري بايد لباس هاي خود را ببرم و تمام هزينه هاي كاري را خود پرداخت كنم.

وي خاطرنشان كرد: متاسفانه خيلي زود هنرمندان و پيشكسوتان به فراموشي سپرده مي شوند و هيچ ارگاني به چگونگي وضعيت زندگي ما توجه نمي‌كند.

گفتني است، ملكه رنجبر فيلم سينمايي "گناهكاران" را با موضوع جنايي به كارگرداني فرامرز قريبيان و سريال داستاني "پنجره" را با مضمون اجتماعي به كارگرداني شاهين باباپور آماده اكران و پخش دارد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.