سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجیر چرخ فراموش نشود؛

مسدود شدن 7 محور از راه های کشور

رئیس کنترل راههای کشور از مسدود شدن 7 محور از راه های کشور به علت بارش برف خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

با اشاره به این مطلب افزود: در 24 ساعت گذشته هیچگونه تصادفاتی در محورها و راه های کشور رخ نداده ولی 7 محور از محورهای کشور در حال حاضر مسدود است.

وی با اشاره به محورهای مسدود ادامه داد: راه های ارتباطی کیاسر سمنان، شاهرود، توسکستان‌، شاهرود آزادشهر، بجنورد آشخانه، قوچان درگز،‌تکاب ایران خواه و شمشک دیزین به علت بارش برف مسدود می باشد و تردد در این محورها ممنوع اعلام شده است.

سلبی با اشاره به وضعیت تونلهای کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهایی که از طریق تونل با یکدیگر در ارتباط هستند باز است و هیچ گونه مشکلی در رابطه با تونلهای کشور وجود ندارد.

همچنین وی بیان داشت: محورهای اردبیل- آستارا، اصفهان- سمیرم، خراسان شمالی در اکثر راه های ارتباطی ،‌گیلان اسالم، خلخال، گردنه حیران و مازندران محور فیروزکوه و ارتفاعات هراز ،‌خراسان رضوی محور فریمان بارش برف داریم و در محورهای کردستان دیواندره و سقز ،‌طارم زنجان و خراسان رضوی سرخش تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سلبی در پایان خاطر نشان کرد:‌از هموطنان تقاضا داریم که با امکانات کافی و لازم به مبادی محورهایی که بارش برف وجود دارد تردد کنند و احتیاط لازم را در هنگام رانندگی انجام دهند تا حادثه بدی اتفاق نیفتد./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.