سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تأثیر تشکلهای شرکتهای مهندسی مشاوردر پشتیبانی ازنیروگاههای برق

مدیرعامل شركت برق منطقه ای استان اصفهان ایجاد تشکلها وشرکتهای مهندسی مشاور را راهی موثر برای پشتیبانی از نیروگاهها واستفاده از سرمایه های نیروی انسانی دانست.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

هوشنگ فلاحتیان' دیروز در همایش گردهمایی تخصصی روسای بهره برداری و كارشناسان فنی و مهندسی نیروگاههای كشور، افزود: مدیریت دانش باید به گونه ای برنامه ریزی شود كه بتوان از تجربیات بدست آمده در عرصه تعمیر و نگهداری نیروگاهها استفاده كرد.

وی با اشاره به ایجاد شركتهای مهندسین مشاور در عرصه تعمیر و نگهداری نیروگاهها اظهارداشت: كشور ما در این زمینه دچار خلاء شده است و باید با ایجاد تشكل هایی در این زمینه، از ظرفیتهای عظیم نیروی انسانی موجود در كشورمان استفاده كنیم.

به گفته فلاحتیان، بایستی در زمینه فعالیتهای تعمیر و نگهداری از شركتهای مهندسی مشاور بهره بگیریم و به سمتی پیش برویم كه ظرفیتهای فكری از دست نروند.

مدیرعامل شركت برق منطقه ای استان اصفهان با بیان اینكه در كشور ما از افراد باتجربه و پیشكسوت استفاده نمی شود، افزود: باید با استفاده ساختار یافته از این متخصصین، شان آنها را حفظ و از تجربیات آنها استفاده كنیم.

به گفته وی، ارزیابی و صلاحیت بخشی شركتهای تعمیر و نگهداری، از جمله فعالیتهایی كه باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

همایش گردهمایی تخصصی روسای بهره برداری و كارشناسان فنی مهندسی نیروگاههای كشور، تا سوم اسفند ماه جاری در سالن همایش نیروگاه اصفهان برگزار می شود. /س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.