سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«اسب حیوان نجیبی است» به حوزه هنری می رود

فیلم «اسب حیوان نجیبی است» آخرین ساخته عبدالرضا كاهانی در برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» (نمایش، نقد و بررسی فیلم های طنز) سه شنبه 9 اسفند، ساعت 17 در سالن سوره حوزه هنری نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، فیلم سینمایی طنز «اسب حیوان نجیبی است» به كارگردانی عبدالرضا كاهانی، هنرمند شناخته شده كشورمان در ادامه سلسله نشست های «نور، صدا، دوربین، خنده» (نمایش، نقد و بررسی فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی طنز ایران و جهان) پس از نمایش، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این نشست با حضور كارگردان فیلم، عبدالرضا كاهانی و آرش خوشخو به همراه جمعی از عوامل تولید این فیلم برگزار می شود و پس از ارائه اظهار نظر درباره این اثر به پرسش های حاضران در جلسه پاسخ داده خواهد شد.

«اسب حیوان نجیبی است» پس از فیلم های «آدم» (1385)، «آنجا» (1386)، «بیست» (1387) و «هیچ» (1388) پنجمین اثر سینمایی عبدالرضا كاهانی است.

نشست «نور، صدا، دوربین، خنده» با نقد و بررسی «اسب حیوان نجیبی است» به همت دفتر طنز حوزه هنری روز سه شنبه 9 اسفند ماه، ساعت 17 در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می شود و شركت در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد است./ی2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.