سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/ سفیر ایتالیا در ایران:

ایتالیایی ها برای سرمایه گذاری در چابهار مشتاق هستند

سفیر ایتالیا درایران امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بااشاره به اشتراكات فرهنگی و رفتاری دو ملت ایران و ایتالیا گفت: ایتالیایی ها برای سرمایه گذاری در چابهار اشتیاق زیادی دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،'آلبرتو برادانینی' در این دیدار گفت: در حالی كه بر اثر تبلیغات سوء برخی كشورها، تصویر منفی و نادرستی از ایران در افكار جهان ترسیم شده است، اما ایران مهمترین و غنی ترین كشور منطقه است و ایتالیا به دنبال گسترش همكاریهای خود با این كشور است. 

سفیرایتالیا درایران همچنین ازعلاقه مندی كشورش برای سرمایه گذاری درحوزه گردشگری، صنعتی و اقتصادی چابهار بخاطر طبیعت بكر و دست نخورده منطقه خبر داد و گفت: چابهار منطقه ای بسیار زیباست كه بازدید از آن مرا متحیر كرده و به اعجاب واداشته است.
وی اظهارداشت: برای سرمایه گذاران ایتالیایی فرصت مغتنمی است تا در این نقطه شگفت انگیز جهان در زمینه های اقتصادی، گردشگری، صنعتی و دانشگاهی فعالیت كنند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز با اشاره به لزوم افزایش تعاملات بین دو دولت ایران و ایتالیا، خواهان همكاریهای متقابل با ایتالیا شد تاموقعیت استراتژیك چابهار به مردم بویژه سرمایه گذاران و گردشگران آن كشور معرفی شود.
 'شهباز یزدانی' گفت: با توجه به منافع ملت های خود باید بدنبال كاهش چالش ها و افزایش تعاملات در تمامی زمینه ها از جمله سرمایه گذاری، دعوت از سرمایه گذاران صنایع تولیدی و گردشگری باشیم.
سفیر ایتالیا در ایران به اتفاق هیات همراه از اماكن دیدنی و تاریخی بندر چابهار، سواحل زیبای شنی، كوههای مریخی، قلعه پرتغالی ها، روستای تاریخی تیس، ساحل لیپار، بازار قدیم، كلینیك جراحی ایرانیان، مركزدرمانی منطقه آزاد، دانشگاه آزاد، كشتارگاه صنعتی و كارخانه تولید آرد دیدن كرد.
وی همچنین آشنایی بیشتر با تجار چابهاری، سرمایه گذاران و صنعتگران و معرفی آنان برای سرمایه گذاری به طرف ایتالیایی را خواستار شد. /ب
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.