سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان کنگره بین المللی روانشناسی است

ایران در پایان سال 91 یا اوایل سال 92 میزبان اولین کنگره بین المللی روانشناسی است.

غلامعلی افروز، رئیس اولین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از روانشناسی اجتماعی برای حل بسیاری از معضلات از جمله بزهکاری، پرخاشگری و برقراری آشتی ملی و بین المللی و استفاده دولت و مجلس از یافته های روانشناسی از جمله اهداف این کنگره است.
وی درخصوص محورهای این کنگره افزود: قانون محور بودن مسائل اجتماعی ، شهروندی، مناسبات شهری و محلی از جمله محور های این کنگره به شمارمی آید.
افزوز تصریح کرد : استادان روان شناسی اجتماعی، دانشجویان روانشناسی در مقاطع ارشد و  دکتری از جمله افراد حاضر در این کنگره به شمار می آیند.
وی خاطر نشان کرد: سال بعد و یا اوایل سال 92 شاهد برگزاری کنگره بین المللی روانشناسی در کشور با حضور مهمانان خارجی هستیم چرا که ما در عرصه بین المللی روانشناسی مباحث بسیاری داشته ایم و امیدواریم یافته های اجتماعی بومی خود را ارائه دهیم.

* 600 مقاله به دبیر خانه اولین کنگره روانشناسی اجتماعی ارسال شده است
مجید صفاری نیا، دبیر علمی اولین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی در ادامه گفت: در این کنگره 600 چکیده مقاله، به دبیر خانه ارسال شده که از  آن تعداد 170 چکیده مقاله انتخاب و از آن تعداد 140 مقاله توسط سه داور پذیرفته که از این تعداد 33 مورد به صورت سخنرانی و 57 مورد به صورت پوستر ارائه شده است.
وی افزود: دو نشست جانبی در کنار این کنگره با عنوان شکل گیری از اعتیاد در دانشگاهها و نشست تخصصی روانشناسی اجتماعی سلامت با همکاری انجمن روانشناسی اجتماعی ایران و انجمن سلامت ایران برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: این کنگره 4 امتیاز باز آموزی برای تمام روانشناسان داشته که البته به صورت دو روزه این کنگره برگزار می شود./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.