سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان فصل شكار به داد قايقرانان رسيد

با پايان فصل شكار در مرداب بندر انزلي مشكل ملي پوشان روئينگ برطرف مي شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پس از كش و قوس هاي فراوان در خصوص برپايي اردوي آماده سازي تيم ملي روئينگ بانوان در مرداب انزلي در نهايت به نظر مي رسد تا مشكل آنها براي انجام تمرينات آمادگي برطرف شود.
اين گزارش حاكي است، اجاره بخشي از محل تمرين ملي پوشان روئينگ از سوي سازمان محيط زيست باعث شده بود تا قايقرانان براي پيگيري تمرينات خود با مشكل بزرگي مواجه شود.
با توجه به اينكه در فصل زمستان پرندگان از سيبري به اين منطقه مهاجرت مي كنند اين منطقه از سوي سازمان محيط زيست در اختيار شكارچيان قرار داده شد و طبق قوانين سازمان محيط زيست ظرف 2 هفته آينده مهلت شكارچيان براي شكار در اين منطقه به پايان مي رسد و با خروج شكارچيان مشكل تمرينات قايقرانان روئينگ برطرف مي شود.
با نزديكي فصل گرما ديگر شكارچيان در اين منطقه حضور نخواهند داشت و ملي پوشان مي توانند تمرينات آمادگي خود را بدون حضور مزاحمين پيگيري كنند.

خاطر نشان كرد: بانوان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات آسيايي و انتخابي كره جنوبي آماده مي كنند و با توجه به اينكه محل مناسبي براي انجام تمرينات بانوان وجود ندارد فدارسيوني ها تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا هر چند سريعتر اين مشكل برطرف شود اما با پايان فصل شكار در اين منطقه دردسر حضور شكارچيان در محل تمرين قايقرانان روئينگ خود به خود برطرف خواهد شد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.