سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرويز بيگي حبيب آبادي به دنبال انتشار خبري در يكي از خبرگزاري هاي معتبر؛

هنرمندان از پنج سال قبل صاحب مدرك شده اند

هنرمندان برخلاف انتشار خبري در يكي از خبرگزاري هاي معتبر مورخ 28 بهمن 1390 تحت عنوان اينكه شوراي ارزشيابي نويسندگان و شاعران درباره مدارك هنري تصميم مي‌گيرد، پنج سال قبل صاحب مدرك شده اند.

پرويز بيگي حبيب آبادي كه براساس خبر آمده و سايت يكي از خبرگزاري هاي معتبر كشور در زمره اشخاصي كه طبق حكم سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در تاريخ 28 بهمن 1390 به عنوان عضوي از اعضاي كميته امور فرهنگي شوراي ارزشيابي هنرمندان، نويسندگان و شعرا، اعلام شده در گفتگو با

خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران

گفت: شوراي ارزشيابي هنرمندان نويسندگان و شعرا چندين سال قبل تاسيس شده و از بدو آغاز به كار خود اقدام به اعطاي مدارك هنري و علمي به هنرمندان كرده است.

وي ضمن بي اطلاعي از چند و چون انتشار خبري با عنوان اينكه شوراي ارزشيابي نويسندگان و شاعران درباره مدارك هنري تصميم مي‌گيرد، افزود: من با توجه به نقل اين خبر از زبان علي شجاعي صائين مديرعامل موسسه فرهنگي شهر كتاب و يكي از اعضاي شوراي ارزشيابي نويسندگان شاعران و هنرمندان نمي‌توانم نظر دقيقي درباره انتشار چنين خبري بدهم.

حبيب آبادي كه در حال حاضر وظيفه دبيري ششمين جشنواره شعر فجر را برعهده گرفته در ادامه افزود: اعطاي مدرك هنري در سال هاي پيش به نويسندگان و شعرا محدود نشده و مختص به تمامي عرصه هاي هنري است.

لازم به ذكر است، در خبر آمده در تاريخ 28 بهمن 1390 نام محمد حسني، علي شجاعي صائين، محمد اللهياري، جواد محقق و مجتبي رحماندوست، محمدرضا سرشار و امير حسين فردي در كنار سمت هاي كنوني آن ها همراه با نام پرويز بيگي حبيب آبادي به عنوان افراد شايسته براي تشكيل كميته امور فرهنگي شوراي ارزشيابي هنرمندان نويسندگان و شعرا آمده است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.