سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول فني جودو بانوان:

مسابقات قهرماني كشور فيلتر انتخاب ملي پوشان است

مسئول فني جودو بانوان در خصوص برگزاري مسابقات قهرماني جودو بانوان گفت: مسابقات قهرمان كشور بزرگسالان جودوي بانوان را به منظور انتخاب ملي پوشان جودو براي حضور در رقابت هاي آسيايي كه اوائل ارديبهشت سال آينده برگزار مي شود، تدارك ديده ايم.

زهرا پورامين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: پانزدهمين دوره از مسابقات قهرمان كشوري بانوان را در بخش بزرگسالان ششم اسفند به ميزباني تهران در سالن شهيد افراسيابي برگزار مي كنيم و از نفرات برتر اول تا سوم اين مسابقات را براي حضور در اردوي تيم ملي جودو بانوان دعوت مي كنيم.

وي اظهار داشت:‌ دراين دوره از مسابقات از تمام جودو كاران سراسر كشور دعوت كرديم تا براي پوشيدن پيراهن تيم ملي با يكديگر به مبارزه بپردازند تا زير نظر مربي كره ي شمالي و كميته استعداديابي جودو كشورمان نفرات برتر و با تكنيك را به اردوي تيم ملي دعوت كنند.

پورامين اظهار داشت:‌ در نظر داريم براي حضور با اقتدار تيم ملي جودو بانوان در مسابقات آسيايي كه در اوائل ارديبهشت سال 91 برگزار مي شود بهترين و فني ترين دخترانمان را به اين مسابقات اعزام كنيم و به همين منظور پس از انتخاب نفرات برتر در اين رقابت ها،‌جودوكارانمان طي مراحل مختلف در اردو تنها كساني را بر مي گزينيم كه از شرايط ايده آل و مطلوب برخوردار باشند و بتوانند در مسابقات آسيايي بهترين مقام را كسب كنند.

پورامين درخصوص ميزباني اين دوره از رقابت ها بيان داشت: مسئول فدراسيون جودو بانوان تمايل داشتند براي ارتقاي فعاليت هاي هئيت استانها و بالا بردن انگيزه ساير جودوكاران اين دوره از مسابقات را به ميزباني استان خوزستان برگزار كند كه متاسفانه به دليل كمبود بودجه و درخواست مسئولين هئيت خوزستان اين امر به محقق نشد تا باز هم اين مسابقات به ميزباني تهران برگزار شود.

وي گفت: براساس برنامه ريزي كه صورت گرفته در مدت زمان تعطيلي هاي اردوي تيم ملي خانم كيم با توجه به درخواست هئيت ها به استانهاي كشور سفر مي كند تا علاوه بر تمرين و آموزش جودوكاران كشورمان مربيان استاني را به دانش روز و بين المللي جودو آشنا كنند تا بتوانند پس از بازگشت وي به كره شمالي بتوانند جودو كاران كشورمان را تعليم و آموزش دهند.
تا شاهد ارتقا سطح جودو بانوان باشيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.