سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آليا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد:

بستن شيرهاي نفت؛ تاوان اشتباهات اروپا در قبال ايران

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس، اقدام دولت در قطع صدور نفت ايران به اروپا را تاواني براي اشتباهات سريالي سران اين قاره در قبال ايران دانست.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه قطع صادرات نفت ايران به كشورهاي اروپايي را اقدامي بسيار مثبت از جانب دولت اريابي كرده و گفت: دولت با اين اقدام خود نشان داد توان و جسارت مقابله با استكبار جهاني و قدرتهاي به‌ظاهر بزرگ را دارد.

وي در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران با اقدام قاطع خود در قطع روابط نفتي با اروپا  پاسخ دندان‌شكني به كشور‌هاي اروپايي داد و اين اقدم، قطعا اروپاي بحران‌زده را بيش از پيش در منجلاب اقتصاد شكننده فرو خواهد برد.


آليا با اشاره به دستپاچگي اتحاديه اروپا پس از واكنش اوليه جمهوري اسلامي ايران مبني بر طرحي براي قطع صادرات نفت به اروپا گفت: سران اين اتحاديه توقع چنين واكنشي را از سوي جمهوري اسلامي ايران نداشته و تصور آنان از ايران، همچنان شبيه كشورهاي تحت سلطه و نفوذشان است.

عضو فراكسيون زنان مجلس هشتم با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در تصميم خود مصمم است، افزود:  ايران نيازي به بازار فروش خود در اروپا ندارد و توانسته به راحتي، جايگزين‌هاي مناسبي براي فروش نفت خود پيدا كند./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.