سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم ملي بدمينتون:

يك تورنمنت در سال، ما را المپيكي نمي كند

سرمربي تيم ملي بدمينتون گفت:ملي پوشان ما در طول سال تنها 2 يا 3 تورنمنت را تجربه مي كنند و اين تعداد قابل قياس با اعزام هاي ملي پوشان خارجي نيست.

فريبا جلاليان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح مسابقات بين المللي دهه فجر عالي بود اما ملي پوشان ايراني مسابقات با سطحي بهتر از اين را هم تجربه كرده اند و البته بايد تاكيد كرد كه ملي پوشان ايراني در اين عرصه خوش درخشيدند.

وي در ادامه افزود: ملي پوشان ما نسبت به ساير رقباي خود تورنمنت هاي كم تري را تجربه مي كنند و جوانان ما تيرماه به مسابقات آسيايي هند اعزام شدند و در تورنمنت تركيه نيز مهرماه حضور داشتند.

جلاليان در خصوص آينده اين رشته عنوان كرد: ملي پوشان تركيه كه اين عرصه را با موفقيت پشت سر گذاشتند سالانه در 20 تورنمنت شركت مي كنند و ملي پوشان ما اگر بخواهند به المپيك صعود كنند بايد بيش از اينها در مسابقات بين المللي شركت كنند تا رنك جهاني خود را افزايش دهند و به المپيك نزديك شوند.

سرمربي تيم ملي در خصوص مشكلات اساسي بدمينتون بانوان ايراني گفت: ما با دو مشكل اساسي دست و پنجه نرم مي كنيم كه يكي از انها اعزام هاي كم ملي پوشان به مسابقات برون مرزي است و راهكار ما براي اين مسئله برگزاري چندين مسابقه رسمي در داخل كشور است و ديگر اينكه تمام بانوان ملي پوش خارجي با مردان تمرين مي كنند و با توجه به اين مسئله كه بانوان ايراني نيز مي توانند با حجاب كامل در تمرين ها شركت كنند و سطح آمادگي خود را به خارجي ها نزديك كنند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.