سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميزباني فرابورس از بلوک ایجاد محیط

سازمان خصوصی سازی7 میلیون و644 هزار سهم از شرکت ایجاد محیط را به وکالت از شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، یکشنبه 7 اسفند به صورت بلوکی عرضه می کند.


امير هاموني مدیر بازار فرابورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یکشنبه 7 اسفند، 7 میلیون و 644 هزار سهم شرکت ایجاد محیط معادل 09/13 درصد از کل سهام شرکت را که 7 میلیون و 262 هزار و 64 سهم آن عادی و 381 هزار و 936 سهم آن ترجیحی است در بازار سوم عرضه می شود. به گفته وی، ارزش پایه هر سهم 54 هزار و 219 ریال و ارزش کل آن 414 میلیارد و450 میلیون و 36 هزار ریال تعیین شده است.
امیر هامونی تصریح کرد: عرضه ها به صورت بلوکی در بازار سوم و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط است. حداقل پیش پرداخت نقدی 15 درصد تعیین شده است و مابقی به صورت اقساط است که دوره بازپرداخت اقساط آن 6 ساله است. نرخ سود فروش اقساطی نیز 12درصد (معادل سود سیستم بانکی در بخش صنعت و معدن) با فواصل زمانی شش ماهه تعیین شده است.
هامونی در خصوص فعالیت این شرکت افزود: این شرکت با سرمایه 58 میلیارد و 400 میلیون ریال در زمینه برنامه ریزی، تحقیقات، مطالعه، مدیریت، اجرا و انجام کلیه اموری که برای ایجاد و توسعه بخش مسکن، ساختمان و عمران شهری لازم است فعالیت دارد. در حال حاضر سهامدار عمده این شرکت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که مالکیت 87 درصد این شرکت را در اختیار دارد.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.