سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حميد درخشان:

كفاشيان بر فدراسيون تسلط دارد قريب اولويت كمتري نسبت به قديمي ها دارد

حميددرخشان پيشكسوت فوتبال گفت:‌ در ميان كانديداهاي حاضر در ليست رياست فدراسيون، شانس آقاي كفاشيان بيشتر است چرا كه وي با كسب تجربه توانسته است بر فدراسيون فوتبال تسلط پيدا كند.

 

 

 

حميددرخشان پيشكسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: گمان مي كنم درميان كانديداهاي فدراسيون فوتبال كفاشيان بهترين گزينه است. و شانس بيشتري براي كسب بيشترين آراء از ميان رأي دهندگان را دارد.

وي تصريح كرد: كفاشيان يك دوره در فدراسيون فوتبال حضور داشته است و با زير و بم امور آشناست و بر فدراسيون فوتبال تسلط دارد. وي افزود: گمان مي كنم در ميان افراد حاضر در ليست كانديداهاي رياست فدراسيون شانس اول مختص آقاي كفاشيان است و شانس دوم به آقاي عزيز مهدي مربوط مي شود و شانس سوم نيز به آقاي قريب مربوط مي شود.

وي ادامه داد: آقاي كفاشيان و عزيزمحمدي و قريب هر سه در فوتبال بوده اند و با تجربه اي كه دارند مي توانند در خدمت فوتبال كشور باشند.

*مديريت فدراسيون از دشوارترين شغل هايست

درخشان در خصوص مديريت فدراسيون فوتبال بيان داشت: مديريت فدراسيون فوتبال از دشوار ترين كارهاست و وقتي فردي به رياست فدراسيون مي رسد انتظار جامعه فوتبال از او بسيار بالا مي رود.

وي افزود: در مديريت فوتبال تجربه حرف اول را مي زند و فردي كه بتواند دانش و تجربه خود را در مسير درست خود بكار بندد موفق مي شود كه مشكلات را به شكل دقيق تري شناسايي كند و با همين بار تجربه اش سعي در رفع آن ها داشته باشد.

وي ادامه داد: به نظر من بسياري از افراد مي توانستند در ليست كانديداهاي فدراسيون قرار بگيرند. ولي بهرحال همين افراد حاضر تصميم به شركت در انتخابات گرفتند و بايد منتظر ماند و ديد كه در انتخابات فدراسيون چه كسي براي رياست انتخاب مي شود.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.