سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنابه تصویب کارگروه تخصصی امور اقتصادی فارس صورت می‌گیرد

تشکیل بانک جامع اطلاعات صنایع و معادن فارس

تشکیل بانک جامع اطلاعات صنایع و معادن استان فارس در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان به تصویب رسید.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان فارس به ریاست محمدتقی زمانیان، معاون برنامه‌ریزی استانداری فارس برگزار شد و با توجه به عدم وجود هیچ‌گونه بانک اطلاعات جامع در مورد صنایع و معادن استان فارس، طرح تشکیل این بانک مطرح و به تصویب کارگروه رسید.

این بانک اطلاعاتی برای نخستین بار در سطح کشور با محوریت دفتر امور اقتصادی استانداری فارس، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، در استان فارس، تشکیل می‌شود.

همچنین در این جلسه کاربرد داده‌های ماهواره‌ای در زمینه‌های مختلف، توسط رئیس مرکز پژوهش‌های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز مطرح شد.

محمد ناظم‌السادات در این جلسه به تشریح کاربردهای داده‌های ماهواره‌ای در زمینه مدیریت خشکسالی، آتش‌سوزی، آفات و بیماری‌ها، ریزگردها و سایر زمینه‌های هواشناسی پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری فارس در این جلسه خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های تحقیقاتی و اجرایی این استان، برای بهره‌گیری بیشتر از داده‌های ماهواره‌ای به ویژه در زمینه‌های مدیریت آتش‌سوزی، آفات و بیماری‌های گیاهی و کنترل ریزگردها شد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.