سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال فرصت گلزني بيشتري نسبت به الاتفاق داشت

خط دفاعي استقلال ضعف هاي زيادي داشت

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال در خصوص بازي شب گذشته تيم آبي پوشان پايتخت مقابل الاتفاق گفت: تيم آبي پوشان پايتخت در مصاف با تيم الاتفاق در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به خوبي ظاهر شد و بازي خوبي را مقابل اين تيم انجام داد ولي معتقدم كه مي توانست بيشتر از 3 گل به تيم حريف بزند.

مهدي پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم استقلال با دريافت گل از سوي حريف به خود آمد و به خوبي بازي را در دست گرفت ولي از بعضي موقعيت هاي خود استفاده نكرد در حالي كه مي توانست دروازه حريف را گلباران كند.

وي بيان داشت:‌ تيم كهكشاني مظلومي خوش شانس بود و با بازيكن تيزهوشي چون آرش برهاني به خوبي توانستند نتيجه خوبي را بدست آورند ولي باز ديديم كه خط دفاعي تيم استقلال ضعيف بود و چند موقعيت خوب و ساده را به راحتي از دست داد.

وي ادامه داد:‌ ضعف هايي در تيم استقلال وجود دارد كه بايد از سوي كادر فني رفع شود چرا كه اين تيم قرار است مقابل تيم هاي قوي آسيايي توپ بزند و معتقدم اگر با اين وضعيت مقابل حريفانش ظاهر شود به مشكل بزرگي برخورد خواهد كرد.

*بازيكنان الاتفاق به دنبال حاشيه سازي بودند

پاشازاده در خصوص بازي تيم الاتفاق عنوان داشت: چند بازيكن تيم الاتفاق بسيار قوي بودند، همچنين اين تيم از نظم خاصي برخوردار بود و تحت تأثير تماشاچيان ما قرار گرفتند و نتوانستند مقابل استعدادهاي تيم استقلال به پيروزي دست يابند.

وي يادآور شد: همچنين معتقدم دو هافبك تيم الاتفاق به دنبال اين بودند كه با اعصاب بازيكنان تيم استقلال بازي كنند و بدون توپ سعي مي كردند كه مسائل حاشيه اي به وجود بياورند.

پاشازاده در خصوص داوري خاطر نشان كرد:‌ تيم داوري خوب بود و وقتي داور ديد كه تيم آبي پوشان پايتخت در حال پيروز شدن در زمين بازي است بر بازيكنان تيم الاتفاق كه دچار خطا مي شدند سختگيري نمي كرد.

پيشكسوت فوتبال در پايان يادآور شد: تيم كهكشاني مظلومي با اين كه موقعيت هاي خوبي داشت نتيجه خوبي را بدست آوردند و اميدوارم در مراحل ديگر اين بازي ها به پيروزي دست يابند و خود را به همه ثابت كنند. همچنين دل هوادارانش را كه در بازي ديروز براي اين تيم سنگ تمام گذاشته بيش از پيش شاد كند./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.