سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با نخستین روز بهار صورت می‌گیرد

استقبال ویژه از زائران در پایانه‌های ورودی مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: همزمان با نخستین روز بهار از زائران و مسافران با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرداری استقبال ویژه می‌شود.

به گزارش سرويس استانهاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی اظهار کرد: سازمان پایانه‌های شهرداری برای استقبال از بهار برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: تهیه هدایای معنوی و فرهنگی ویژه سال 91 با جلب مشارکت‌های مردم، شرکت‌های مسافربری، بهره‌برداران شرکت‌ها به زائران بهاری در سه روز نخست سال 91 از برنامه‌های این سازمان است.

شریعتی با بیان اینکه بروشورهای مورد نیاز برای زائران تهیه شده است، ادامه داد: شناسایی مساجد، تکایا، حسینه‌های پیرامون پایانه به منظور اسکان موقت زائران بهاری در صورت بحرانی شدن شرایط جوی با مساعدت فرمانداری مشهد با هماهنگی معاونت فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری است.

وی با بیان اینکه برای تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با بیش از 400 دستگاه تاکسی و 75 دستگاه اتوبوس هماهنگی صورت گرفته است، افزود: 35 دستگاه وانت‌بار برای ارائه خدمات شبانه‌روزی در این مدت برای استفاده زائران و مسافران آماده شده است.

شریعتی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان برای استقبال از بهار ادامه داد: انجام تبلیغات و زیباسازی داخل پایانه، رنگ‌آمیزی جداول، تهیه تابلوهای راهنما و توسعه فضاهای سبز، ایجاد طاق گل و هفت سین نوروزی به منظور بهره‌برداری بیشتر زائران و مسافران و آماده‌باش و تنظیم جدول کشیک همکاران پایانه در طول این ایام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.