سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری از مجتمع دامی و باغی در شهرستان اهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر، گفت: با عنایت ویژه مسئولان شهرستان اهر ظرف 4 ماه آینده این مجتمع احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و به طور مستقیم برای 50 نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، عبادپور امروز درمراسم کلنگ زنی این مجتمع گفت: کلنگ زنی این مجتمع در راستای همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر که با بخش خصوصی برای ساخت توافق شده است می باشد.

عبادپور، افزود: این مجتمع شامل بره پرواری 750 رأسی و باغ قطره ای در 17هکتار است.

وی، گفت: احداث استخر، استفاده از ارقام غالب محصولات منطقه، آبیاری مدرن تحت فشار قطره ای، پرورش ماهی و در ضمن پرورش گیاهان دارویی از پروژه های است که در این مجتمع پیش بینی شده و یا خواهد شد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اهر، گفت: میزان اعتباری که تاکنون برای این مجتمع پیش بینی شده است بیش از 7میلیارد و 500میلیون ریال است.

عبادپور، با اشاره به پروژه های افتتاح شده در دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال پروژه های مختلفی از جمله آبیاری تحت فشار، دامداری های صنعتی و 33 مورد دامداری های کوچک روستایی به ارزش 32 میلیاردریال توسط جهادکشاورزی شهرستان اهر افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم خودباوری را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

صدیقی، گفت: برای رسیدن به قله های پیشرفت باید همه تلاش کنیم تا دیگر در بخش های مختلف نیازی به سایر کشورها نداشته باشیم.

وی، افزود: مسئولان شهرستان اهر برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران در راستای اشتغال زایی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.