سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهيم آبادي:

هنرمندان از داشتن صنفي قوي محروم هستند

اهالي سينما عمر خود را در راه اين هنر صرف كرده اند اما از داشتن صنفي قوي محروم هستند.

ابراهيم آبادي بازيگر سينما و تلوزيون به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: هنرمندان ايران هم اكنون در ورطه اي نابه سامان قرار دارند كه اين شرايط نامطوب فارغ از مسائل سياسي و اجتماعي است.

وي افزود: مديريت حوزه فرهنگ و هنر در سينماي ايران ساليان درازي است كه با شكل و شمايل ضعيفي توسط افراد مختلف اداره مي شود.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح كرد: ساختار مديريت اين صنعت در كشور به دليل فقدان اجراي سياست هاي خوب و ارزشي به خصوص در ابعاد حمايت از بزرگان سينما از قالبي پيش پا افتاده برخوردار است.

ابراهيم آبادي اضافه كرد: اهالي سينما كه ساليان درازي است در اين صنعت فعاليت مي‌كنند و از حمايت هاي سكانداران سينما بي بهره هستند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون ادامه داد: من به عنوان يكي از اهالي سينما كه عمر خود را در اين راه گذرانده ام در كنار ساير افراد شاغل در صنعت سينما به ويژه حوزه بازيگري از داشتن يك صنف قوي محروم هستيم.

آبادي ابراز داشت: تشكيلات سينما به ويژه نهادهايي كه از قالبي حمايتي برخوردارند بايد براي ارائه خدمات به سينماگران بازيگران و در نگاه كلي به تمامي اهالي سينما به مديراني كاردان و با تجربه سپرده شود.

اين بازيگر سينما و تلويزيون بيان كرد: كلينيك تخصصي درمان هنرمندان سياستي است كه مديريت آن بايد به دور از اميال شخصي صورت گيرد.

اين بازيگر سينما و تلوزيون خاطرنشان كرد: امثال من قصد خدمت به فرهنگ و هنر اين كشور را دارند و فعاليت در اين صنعت براي آن ها لذت بخش است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.