سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«خانه محبت»مهمان خانه های قرآنی مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما

«خانه محبت» کاری از گروه معارف و علوم قرآنی، هر روز به جز ایام تعطیل مهمان خانه های قرآنی بینندگان محترم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف اسلامی؛این برنامه که در 100قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده است سعی می کند نگاهی جامع به مسائل خانواده داشته باشد و با آیتم های مختلفی که تهیه دیده است بینندگانش را به درک عمق موضوعات و مسائل خانوادگی برساند.
از جمله بخش های جالب توجه خانه محبت می توان به مستند «خانواده نمونه و الگو» و «نمایش رادیویی» اشاره کرد. در آیتم دیگری با عنوان «مطلع عشق»نکات اخلاقی جهت رسیدن به آرامش و سعادت الهی مطرح می شود و در بخش«تلنگر» موضوعات اخلاقی در قالب داستان و نمایش به سمع و نظر مخاطبان گرامی می رسد.
لازم به ذکر است در آیتم تلنگر قطعات داستانی از فیلم و سریال های مذهبی انتخاب می شود و مدت زمان این قسمت یک دقیقه می باشد.
از جمله قسمت های دیگری که خانه محبت به آن می پردازد بحث کارشناسی است که در این بخش با دعوت از کارشناسان خبره، مباحثی را در زمینه های مختلف از جمله ازدواج، تربیت فرزند، بهداشت و سلامت خانواده، سبک زندگی، اخلاق،مقام زن و... می پردازد.
از جمله کارشناسانی که در این برنامه حضور به هم می رسانند می توان به دکتر غلامرضا احمدی، دکتر کرد افشاری، دکتر انسیه خزعلی، دکتر فرشته روح افزا،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبائی و ... اشاره کرد.
شایان ذکر است؛خانه محبت با اجرای مونا انصاری فر، رضا اسماعیلی، سید رضانواب، فریبا قدرتی و به تهیه کنندگی سید فریبرز فرهادی نیاکی و ایمان رضوانی نیا هر روز به جز ایام تعطیل در ساعت 10:45 الی 11:45 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
صفورا
۲۱:۲۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشيدايميل خانم دکتر هميز از کارشناسان برنامتونو مى خواستم
باتشکر