سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود جدیدترین گوشی نوکیا با گارانتی رسمی به بازار

جدیدترین گوشی موزیک‌فون دوسیم‌کارت نوکیا موسوم به X2-02 با گارانتی اصلی نوکیا وارد بازار ایران شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، نوکیا X2-02 یک گوشی مناسب موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیم‌کارت است و به کاربران امکان می‌دهد در حالی که با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط می‌مانند، بتوانند به راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.
نوکیا X2-02 با برخورداری از آنتن اف‌ام داخلی، پخش‌کننده MP3، کلیدهای مخصوص پخش موسیقی، قابلیت ضبط، بلندگوهای داخلی برای پخش موسیقی و 32 گیگابایت ظرفیت حافظه، به کاربران امکان می‌دهد تا هزاران قطعه موسیقی را ذخیره و پخش کنند.
نوکیا X2-02 از قابلیت ویژه پردازش صدا برخوردار است که برای کاربر واضح‌ترین صدا را در یک گوشی ارزان‌قیمت فراهم می‌کند. قابلیت
Play via Radio (پخش از طریق رادیو) به کاربر امکان می‌دهد تا فهرست پخش خود را با سیستم موسیقی، بلندگوی خودرو و حتی گوشی موبایل دیگر به اشتراک گذارید.
علاوه بر این، این گوشی از پخش‌کننده موسیقی عالی و ضبط رادیو اف‌ام با کیفیت بالا (در بازارهای منتخب) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای مورد علاقه خود را به طور مستقیم از رادیو ضبط و پخش کنند. یکی از قابلیت‌های نوکیا X2-02 قابلیت تعویض آسان سیم‌کارت یا Easy Swap است؛ به طوری که کاربر می‌تواند بدون خاموش و روشن کردن گوشی سیم‌کارت را تعویض کند. نوکیا X2-02 هم‌اکنون در بازار ایران به طور رسمی با گارانتی نوکیا به فروش می‌رسد./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
tagi
۱۳:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۱
واقعا کوشی های ساخت کشور خودمون بهتر از این نوکیاست تا کی باید پول جیبهای ما خرج جنسهای خارجی بشه
tagi
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۱
واقعا کوشی های ساخت کشور خودمون بهتر از این نوکیاست تا کی باید پول جیبهای ما خرج جنسهای خارجی بشه