سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان:

قدرت كاشاني‌ها تنها به نكات فني مربوط نيست

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان گفت: نتيجه ديدارمان مقابل تيم واليبال باريج اسانس كاشان از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است.

جبار قوچان‌ نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: وضعيت كنوني تيم كاشان نسبت به دور رفت با رشد قابل توجهي همراه شده است حضور حسين معدني به عنوان سرمربي تيم، هماهنگي بيشتر و آرايش تيمي بازيكنان اين تيم قدرت آنها به مراتب ارتقا داده است.

وي تصريح كرد: در تركيب تيم كاشان، امير غفور، سجاد تاروردي زاده به عنوان مهره‌هاي كليدي و اصلي محسوب مي‌شوند به طور كلي قدرت كاشاني ها به غير از نكات فني در آمادگي جسماني بازيكنان صرف شده است ما سعي داريم مقابل آنها با احتياط و تمركز بالا به ميدان برويم.

قوچان نژاد يادآورشد: اگر بتوانيم همانند نيم فصل نخست پشت خط زن اين تيم را مهار كنيم به طور قطع مي‌توانيم برد با نتيجه سه بر صفر را تكرار نكنيم، بروحيه جنگنده بازيكنان و انجام اين ديدار در خانه حريف كار را براي ما سخت مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: به طور كلي بازي در كاشان مقابل تعداد تماشاگران بسيار از نظر روحي با رواني بسيار مثبتي براي حريف به همراه دارد و اين امر كار را براي ما دشوارتر مي‌كند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.