سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد:

بداخلاقي انتخاباتي مساوي است با از دست‌دادن آراي مردم

عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس، بداخلاقي انتخاباتي برخي كانديداها را زمينه‌ساز از دست دادن آراي مردمي و اعتماد آنان دانست.

حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر، نماينده مردم اصفهان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با تاكيد بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي بوسيله نامزدهاي نمايندگي مجلس نهم گفت: اخلاق سنجيده و مطلوب انتخاباتي قطعا در كسب راي و اعتماد مردم موثر خواهد بود و كانديداها با رعايت آن، التزام خود به قانون و توجه به آرامش رواني مردم را نشان مي‌دهند.

وي در ادامه افزود: بداخلاقي انتخاباتي و عبور از چارچوب و خط مرزها، از دست دادن آراي مردم و ريزش اعتماد عمومي را در پي‌خواهد داشت.

رهبر با اشاره به تمهيدات دستگاه قضا براي نظارت كامل بر نحوه برگزاري انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: دشمنان انقلاب، مترصد كوچكترين بهانه‌اي هستند تا با دستاويز قرار دادن آن در انتخابات به عنوان نماد دموكراسي در كشور اخلال ايجاد كنند و اين، كانديداهاي نمايندگي مجلس‌اند كه بايد با اخلاق حسنه انتخاباتي، از چنين مسائلي جلوگيري كنند.

عضو كميسيون حقوقي و  قضايي بهارستان در پايان خاطر نشان كرد: كانديداها بايد با اعتقاد و مسئوليت‌پذيري حقيقي، فضا را تحت كنترل داشته باشند و مردم را به حضور پررنگ تر در انتخابات مجلس نهم ترغيب كنند./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.