سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهميت آموزش های مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تهران به این فکر است که برنامه های آموزش ار راه دور و آموزش های مجازی را با اهمیت ویژه ای پیش ببرد.

دکتر علیرضا مصداقی نیا، رئیس دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشگاه بسیار پیشرو و یگانه در بین دانشگاه های کشور و منطقه همیشه برنامه های نوآورانه و جدید دارد.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی تهران به این فکر است که برنامه ها‌ی آموزش از راه دور و آموزش های مجازی را با اهمیت ویژه ای پیش ببرد به همین دلیل دانشکده مجازی در دانشگاه ها تأسیس شده و در رشته های بین رشته فعالیت می کند.

مصداقی نیا تصریح کرد: از طرف دیگر توجه به تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه بسیار بالا است به طوری که همواره رشته های جدید و افزایش ظرفیت در این دانشگاه مشهود است.

رئیس دانشکده بهداشت اظهار داشت: از نظر تراز علمی تعداد مجلاتی که در این دانشگاه منتشر می شود نسبت به کل کشور قابل توجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش، آموزش عالی کشور در علوم پزشکی فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه های درمانی و بهداشتی هم ایفا می کند./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.